Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. april 2011

Jeg lurer på om jeg sitter på rettighetene til å levere elementer, til Jensen Møbler




Gmail - Rettigheter til å levere elementer til Jensen Møbler










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Rettigheter til å levere elementer til Jensen Møbler











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 26, 2011 at 9:06 AM




To:
jensen@jensen.no, drammen.tingrett@domstol.no, knut.erik.lippert@svelvik.kommune.no






Hei,

jeg sysler med noe planer om å starte Rema-forretning, i lokalene til Strømm Trevare(industri), snekkerverkstedet til min farfar, Øivind Olsen, på Sand.

For jeg er liksom 'gromgutten', i familien, (ihverfall mente vel min farfar det), og jeg disponerte noen skuffer i reolen i stua, og har således bruksretten der, mener jeg, og verkstedet må vel sies å høre til.


Og tomta eies av en som heter Lersbryggen, (hørte jeg på 80-tallet), så det er litt uoversiktlige tilstander der.

Jeg tenker sånn at eiendomsretten må følge bruksretten, (som jeg har, mener jeg), siden det er tull med tomta, osv., siden 50-tallet vel.


Farfaren min, Øivind Olsen, hadde vel en slags kontrakt/rett, til å lage elementer, til sengene til Jensen Møbler.

Jensen Møbler, hadde den største kransen, i farfaren min sin begravelse, på begynnelsen av 80-tallet.


Jeg tenkte på det her nå.

Jeg har også lest det, at Svelvik kommune, sliter med høye utgifter.

Hva med å lage elementene til Jensen Møbler, på Sand, på snekkerverkstedet til farfaren min.


Og eventuelt bygget ut det.

Da ville man vel fått masse arbeidsplasser til kommunen.

Jeg kunne eventuelt leiet ut eller solgt rettighetene, eller drevet det selv, i samarbeid med kommunen og Jensen Møbler da antagelig.


Har Jensen Møbler noe kommentar til dette?

Sender også dette til ordføreren i Svelvik og Drammen Tingrett, som kanskje også ønsker å bidra?

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter