Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. april 2011

Jeg sendte en e-post til Aina Gulbrandsen




Gmail - Vedrørende bestilling fra Godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedrørende bestilling fra Godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Apr 6, 2011 at 3:11 PM




To:
ainagulbrandsen@gmail.com






Hei,

jeg sendte pakkene til deg og søstera di, og en fra Vestlandet, i går.

Men en på posten, her i Liverpool, (som så ut for meg til å være djeveldyrker), tulla med pakkene deres, og ville ha adressene deres.


Så jeg lurer på om han djeveldyrkeren i Liverpool er kamerat med søstera di og han på Vestlandet.

Og at de vil bytte innholdet i pakkene, og så kontakte deg sånn.

Sånn at du får en djeveldyrker på døra fra Vestlandet.


Bare som en advarsel, for han ga meg ikke ordentlige kvitteringer, han djeveldyrkeren på posten her i Liverpool.

Igjen takk for kommentar på blogg.

Nabojenta mi på Bergeråsen het det samme som deg, så husker navnet ditt.


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sender med bilder fra posten her i Liverpool, og også scannet kopi av kvitteringene, hvor man kan se at vektene på pakkene ikke blir oppgitt, (antagelig fordi at de vil bytte på dem, mistenker jeg).


Vanligvis får jeg kvitteringer, hvor vekten på pakkene står, men han 'djeveldyrkeren', lagde noen 'rare' kvitteringer med adresser, men uten vekt, så mistenker at noe kan ha vært galt, i forbindelse med disse leveringene dessverre.


Vær forsiktig hvis noen andre kontakter deg om dette.

Men bare si fra til meg, på post@godtebutikken.net, hvis noe er feil med pakken, og jeg kan sende riktig innhold.


Fint hvis du kan si fra til din søster og, (jeg kjenner jo nesten deg, siden du skrev kommentar på bloggen min), så sender jeg e-post til han kunden på Vestlandet.

På forhånd takk for eventuell hjelp!





4 attachments
Photo 3257.jpg
203K
Photo 3258.jpg
205K
img078.jpg
229K
img079.jpg
462K








PS.

Her er vedleggene:

Photo 3257

Photo 3258

img078

img079

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter