Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. april 2011

Jeg sendte en e-post til Arendal Kommune




Gmail - SV: Application










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Application











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 9, 2011 at 11:49 PM




To:
"Pedersen, Bente" <bente.pedersen@arendal.kommune.no>






Hei,

dette er ikke initsiert av meg.

Og jeg er en mann, og ikke noe 'Miss'.

Det er noen som har en tulle og spamme-kampanje mot meg på nettet.


Beklager dette!

Med hilsen

Erik Ribsskog


On Mon, Mar 7, 2011 at 7:11 AM, Pedersen, Bente <bente.pedersen@arendal.kommune.no> wrote:

Hi!

If you are interested in studying in Arendal international School, please fill in an application form and return to the school as soon as possible. You may also call the school and find out more.



With best regards,



Bente Pedersen



Head of School/rektor

Arendal International School

Tel + 47 37055102 / Mob + 47 4542 3643

www.aischool.no











-----Opprinnelig melding-----

Fra: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 5. mars 2011 23:15

Til: Pedersen, Bente

Emne: Application





Miss Erik Ribsskog

Hi,







I want to study at your school.







Best Regards,



Miss Erik Ribsskog





Skjema sendt fra aischool.no











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter