Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. april 2011

Jeg sendte en e-post til Mental Helse.no




Gmail - Nyhetsbrev nr. 2 2011 Mental Helse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nyhetsbrev nr. 2 2011 Mental Helse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Apr 10, 2011 at 12:14 AM




To:
Birgitte Finne Høifødt <bfh@mentalhelse.no>






Hei,

dette er ikke initsiert av meg.

Jeg er usatt for en tulle og spamme-kampanje, på nettet.

Beklager dette!

Med hilsen

Erik Ribsskog



2011/3/4 Birgitte Finne Høifødt <bfh@mentalhelse.no>

























Mental Helse



Nyhetsbrev fra Mental Helse








































Vil jobbe for en god fremtid for mennesker som sliter psykisk





-Likeverd, åpenhet og respekt er Mental Helses verdier, og mitt inntrykk er at de holdes høyt. Disse skal vi leve etter og
dette skal vi bli målt på, sa Bjørn Lydersen, som hadde sin første dag på jobben som generalsekretær for Mental Helse mandag.


Les mer



Høringssvar om psykisk helse og rus





Et helhetlig tilbud, brukermedvirkning og tverrfaglig kunnskap er viktig for gode psykiske helsetilbud generelt, og for kombinasjonen
psykisk helse og rus spesielt. Dette er også prioriteringer som Mental Helse har gjort i sitt høringssvar til Helsedepartementet
på ”Nasjonal faglig retningslinje for utredning, behandling og oppfølging av personer med samtidig rus- og psykiske lidelser”.


Les mer



Søk prosjektmidler fra ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering gjennom Mental Helse





ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering (ExtraStiftelsen) er en stiftelse som består av 27 helse- og rehabiliteringsorganisasjoner,
som står bak TV-spillet Extra. I fjor fikk Mental Helse største utbetaling noensinne med kr 11,7 millioner til 35 prosjekter.


Les mer



Undervisningsprogrammet venn1 med flere kurs i mars





”Venn 1 er et godt opplegg som er med på å belyse temaet psykisk helse på en lettfattelig måte. Ungdommen blir engasjert til
å delta selv, i grupper og i plenum.” Utsagnet kom nylig fra en sosialpedagogisk rådgiver ved en videregående skole. Venn1
fortsetter sitt virke med prosesslederkurs og erfaringssamling i mars i Oslo.


Les mer



Stort engasjement under årets første dialogkonferanse





Det var et spent konferanseteam som i går kjørte i gang med første av i alt 21 dialogkonferanser som skal avholdes rundt omkring
i hele landet. - Årets tema Unge på vei – utdanning, arbeid og psykisk helse er utvilsomt veldig interessant, og vi ser i
år at flere som ikke har vært på dialogkonferanser før har meldt seg på, sier prosjektmedarbeider for Verdensdagen Arne Christian
Johnsen.


Les mer




Dette nyhetsbrevet har blitt sendt deg fra Mental Helse.



Nei takk, jeg ønsker ikke flere nyhetsbrev fra Mental Helse













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter