Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. april 2011

Jeg sendte en ny e-post til Aktiv Kapital




Gmail - Saksnummer: 1872194 mellom RIBSSKOG ERIK og NORDEA BANK NORGE ASA med ref nr:11052693










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Saksnummer: 1872194 mellom RIBSSKOG ERIK og NORDEA BANK NORGE ASA med ref nr:11052693











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Apr 27, 2011 at 10:39 AM




To:
Sølvi Sæves <solvi.saves@aktivkapital.no>






Hei,

men dere har jo allerede sagt, i e-post, fra 4. april, at denne saken er stilt i bero, til 1. august.

Dere kan da ikke gå tilbake på det.

Her vil jeg gjerne oppfordre til å følge den normale folkeskikken.


Med hilsen

Erik Ribsskog


2011/4/27 Sølvi Sæves <solvi.saves@aktivkapital.no>


Til Erik Ribsskog


Viser til nedenstående mailer samt opprettelse av nedbetalingsavtale på kr 4000,- som du mener du ikke kan overholde.


Ber deg komme med et nedbetalingsforslag i stedet.


Hører snarest fra deg.


Vi gjør oppmerksom på at Aktiv Kapital Norge AS har skiftet navn til Intrum Justitia Norge AS.


Med hilsen / Kind Regards

Sølvi Sæves


Aut bevillingshaver avd overvåk

Intrum Justitia Norge AS


Nils Hansens vei 2

NO-0604 OSLO, NORWAY

Tel: (+47) 23171074


Fax: (+47) 85029278


seves@aktivkapital.no


http://www.intrum.com


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 23. april 2011 10:03
Til: Sølvi Sæves
Emne: Fwd: Saksnummer: 1872194 mellom RIBSSKOG ERIK og NORDEA BANK NORGE ASA med ref nr:11052693


Hei,

det her er vel noen som utgir seg, for å være dere.


For jeg så nå at jeg fikk svar fra dere, 4. april, om denne saken.



Og at denne er satt i bero, fram til 1.8.2011.

Jeg blir utsatt for en mobbe og tulle kampanje, på nettet.



Men jeg blir bare tullet med, av politiet.


Så jeg får ikke anmeldt dette.


Men dere får se på det eventuelt selv, for dette er vel noen som utgir seg for å være fra Aktiv Kapital.


Så det ønsker dere vel muligens å slå ned på?


Det får dere vel se på selv.



Mvh.


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/4/23
Subject: Re: Saksnummer: 1872194 mellom RIBSSKOG ERIK og NORDEA BANK NORGE ASA med ref nr:11052693
To: Aktiv Kapital Norge AS <novaprod@aktivkapital.no>



Hei,

jeg har vært plaget med en spam og tulle-kampanje mot meg, på nettet, så jeg så først denne e-posten nå.



Jeg har vel sendt til dere om at jeg er arbeidsleidig og at jeg ikke har noen penger?

Andre skriver til meg, at gjelden blir satt i bero, fram til høsten.



Hvordan er det dere tenker, hos Aktiv Kapital, når dere mener at jeg skal betale 4.000 i måneden?

Jeg er ikke akkurat han gutten med gullbuksene, eller hva det heter.



Hva det er her for noe?

Med hilsen


Erik Ribsskog


2011/4/11 Aktiv Kapital Norge AS <novaprod@aktivkapital.no>

Viser til mottatt mail.


Intrum Justitia har opprettet en nedbetalingsavtale på kr 4000,- hver måned.
Første forfall er satt til 20.04.2011.

Vennligst benytt betalingsinformasjon nedenfor:

Kreditor : NORDEA BANK NORGE ASA

KID Nummer : 1100199894012
Kontonummer : 90010703912
------------------------------------
Med hilsen
Lene Nygård
Telefonnummer: 22915872
Intrum Justitia Norge AS

------------------------------------

KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010187219400199894132
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300019705378
NB: Oppgi alltid saksnummer 1872194 ved henvendelse til oss.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter