Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. april 2011

Jeg sendte en ny e-post til Lensmannen i Svelvik




Gmail - Oppdatering/Fwd: pappa










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: pappa











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 9, 2011 at 10:24 PM




To:
Jan Henrik Håkestad <jan.henrik.hakestad@politiet.no>






Hei,

faren min som jeg har anmeldt for omsorgssvikt, sender enda.

Det der med Sande Jernbanestasjon, det var jula etter militæret, altså jula i 1994 eller 95.


For søstera mi Pia sa at nummer 3 i Frøken Norge, skulle være der.

Så jeg ble litt lurt.

Også skulle Christell hente meg på Sande Jernbanestasjon, (stedattera til faren min).

Men så kom faren min å henta meg istedet.


Og da vi kom til Haldis og dem, så leste Christell høyt fra DT BB om en film som var på Saga kino eller Snorre kino, i Drammen, som het 'En engelskmann som gikk opp en ås', eller noe.

Så jeg trodde hu hinta om at hu ville på kino.


Så jeg ringte henne fra jobben i Oslo, til hennes bror Jan, på Gulskogen, men hu ville ikke på kino.

Så hva det var om, det veit jeg ikke.

Det må ha vært jula 1995, det her.


Faren min sier at man ikke hadde med foreldra å gjøre, da var man var i militæret.

Men for det første så var ikke han i infanteriet hvor jeg var, (enda jeg var utsatt for omsorgssvikt), men han var i ingeniørvåpenet.


Og for det andre så husker jeg at mora mi, Karen Ribsskog, en gang sa at min fars yngre bror, Håkon Mogan Olsen, fra Bergeråsen.

Han spiste ikke engang maten i militæret, men slapp militæret, siden han savna maten til bestemor Ågot.


Og da slapp han militæret.

Så det var ikke sånn at det var så mye strengere i gamle dager, tror jeg.

Jeg ville bare forklare at jeg ikke hatt noe vanlig kontakt med hverken min far eller min mors familie.


Min mor 'skilte' seg fra meg, i 1979, da hun sendte meg til min far.

Og min far 'skilte' seg fra meg, i 1980, da han flyttet fra meg, og ned til Haldis Humblen.

Så jeg er en uavhengig person, som ikke er så særlig knyttet til hverken min far eller min mors familie.


Det var bare det jeg ville forklare om.

Sånn at folk skjønner at min far Arne Mogan Olsen, er Arne Mogan Olsen, og at jeg Erik Ribsskog, er Erik Ribsskog.

Og at folk ikke tar ting som gjelder meg, med andre enn meg, fordi det er ingen i min slekt, eller noe, som representerer meg, for å si det sånn.


Min fars sønn, Jan Snoghøj, er vel djeveldyrker, tror jeg, ihvertfall så jeg at dattera hans Tiril, viste satan-tegn, tilfeldigvis, på Facebook.

Så jeg har mye sånn djeveldyrkere og sånn i slekta.


Så jeg har kutta ut slekta da, for å si det sånn.

Jeg var egentlig en flyktning, da jeg flytta til Oslo, i 1989, for å studere.

For å komme bort fra disse djeveldyrkerne, osv., (eller hva de er), som hadde tulla med meg, helt siden jeg var ni år da.


Så sånn er det.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Så vennligst si fra til min far at jeg ikke vil ha noen e-poster fra han eller andre i slekta.



---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2011/3/12
Subject: pappa
To: eribsskog@gmail.com


hei ERIK denne eposten er det siste jeg sender til deg hvis du ikke vil ha kontakt med din far mer.

for det første vil jeg oppklare at politiet aldri har kontaktet meg om noen som helst ting. Men jeg har hatt skumle biler etter

meg i Drammen ,,som jeg tror er mafian i drammen. Til slutt kan jeg fortelle deg at da jeg var i hæren hadde vi ikke kontakt med

verken mor eller far,, Mer om dette kan jeg ikke snakke om,, Jeg kan huske den gang du var i forsvaret og jeg hentet deg på Sande jern

banestarsjon på julaften når du var i forsvaret ,,da var du en grei gutt,, men hva har du utsatt deg for i det siste som du ikke kan forklare.




ARNE DIN FAR









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter