Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2011

Jeg sendte en ny e-post til United Utilities




Gmail - Update/Fwd: Water bill. (Customer Account Number: 409 563 4376)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update/Fwd: Water bill. (Customer Account Number: 409 563 4376)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Apr 4, 2011 at 1:27 PM




To:
Customer.Services@uuplc.co.uk






Hi,

today I got a letter from Concelia, about this bill.

But I have been sticking to my payment-plan.

And I sent you an e-mail about this, yesterday.

So then I think I should deal with United Utilities, (and not Concelia), about this bill, since my e-mail from yesterday and the letter from Concelia has crossed.


(According to business-tradition.

I've gone to Upper Secondary Business-school, etc).

Could you please inform Concelia about this?

(Since their letter doesn't have an e-mail address.


And I don't want to call them and argue, since I have a Norwegian accent and all, so I'm not that good on the phone, unfortunately).

Hope this is alright!

Best regards,


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Apr 3, 2011 at 6:03 PM
Subject: Water bill. (Customer Account Number: 409 563 4376)
To: Customer Services <Customer.Services@uuplc.co.uk>



Hi,

I'm refering to your bill, from 28/3.

I have a payment-plan with you, on £25 a month.

I'm still unemployed, so I can't afford to pay the £134.56, that you want.


But I'm working on a web-shop, and applying for a lot of jobs, so I think I'm going to get more founds soon.

In the mean-time I can only offer to pay £25 a month, like I have been paying, the last months.


Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter