Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. april 2011

Jeg sendte en ny e-post til VG




Gmail - Møte










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Møte











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 9, 2011 at 10:55 PM




To:
Nils Øivind Ruud <Nils.Oivind.Ruud@vg.no>






Hei,

kan du ikke bare ta det over e-post da.

Jeg har ikke noe å skjule ihvertfall.

Du skriver ikke hva det er om, og du er vel ikke journalist du, såvidt jeg kan se, selv om du jobber i VG.


Jeg synes det står at du er 'Account Manager':



Altså at du jobber med reklame.

Nei det her syntes jeg var en snodig henvendelse.

Er dette noe med min tidligere kollega, fra Rimi, Kjetil Prestegården, å gjøre, som nå jobber i VG vel?


Med hilsen

Erik Ribsskog


2011/4/9 Nils Øivind Ruud <Nils.Oivind.Ruud@vg.no>

Hei Erik



Jeg skulle gjerne snakket med deg

om en sak, men helst ikke over telefon.



Kan vi få til et møte?



Mvh.

Nils Ruud



Sendt fra min iPhone








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter