Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Vernepliktsverket




Gmail - Til tidligere troppsjef Frøshaug










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til tidligere troppsjef Frøshaug











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 30, 2011 at 11:58 PM




To:
vpv.kontakt@mil.no






Mistenker også at Skjellum voldtok ei av de som var med på junior-NM, på langrenn, for han kjørte avgårde med ei på snø-scooteren.

(Som tilhørte skiklubben i Hedmark vel).

Han var litt tafatt han hedmarkingen som liksom hadde ansvaret i målområdet der.


(Sånn som jeg husker det).

Men men.

Var Skjellum same, siden han var så god på snø-scooter, osv?

Faren min, som lot meg bo aleine fra jeg var ni år, snakka noe om at noen i slekta til mora hans var fra Finnskogen.


Kanskje dette er noe finsk/samisk samarbeid?

Hvem vet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/4/30
Subject: Til tidligere troppsjef Frøshaug
To: vpv.kontakt@mil.no


Hei,

bare kom på det, at han Skjellum, på lag 2, hvor jeg etterhvert havna.


Han hadde visst stjælt veska til ei gammel dame, i følge en i tropp 2 eller 3 vel.

Så jeg ble kanskje litt nervøs av å ha en kriminell på laget, så etterhvert så smalt det fra han, at han ikke likte at jeg tulla med dialekta hans.


Men det var kanskje at jeg ble litt sånn unaturlig ovenfor han da, siden det gikk rykter om den veskestjælinga.

(Fra en kar som virka ærlig, må jeg si, og som gjorde et poeng av det, at han Skjellum ikke var så snill da).


Så kanskje militæret burde unngått å tatt inn kriminelle?

Jeg synes ihvertfall at han Skjellum ble litt truende.

Seinere, så sa han at han hadde hatt et eventyr med ei fra Østlandet, og sa til meg, på en spesiell at, 'ho var fin ho'.


Så om det var at han hadde rappa til seg ei dame jeg kjente, siden jeg da hadde 'tulla med dialekta hans', enda jeg slutta med en gang han sa fra.

Skulle ikke forrundre meg.

Øverland brukte forresten koffein-piller, som han også delte ut, husker jeg.


For jeg satt rett i nærheten av han, i en time, i den skolebygningen da, en gang.

Uten at jeg husker hva vi lærte om da, men det var noe militært.

Og de var vel forbudt i Norge, på den tida, tror jeg.


Så han burde kanskje ikke vært tropps-ass.

Bare noe jeg tenkte på her, når jeg tilfeldigvis fikk noe sånn 'flashback' her.

Bare til opplysning.

Mvh.


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter