Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. april 2011

Sånn her så kvitteringene ut, som jeg fikk i dag, fra the Post Office. Djeveldyrkeren, han ga meg ikke sånne, og hu afrikanske skreiv ikke på dem

img002 paint

PS.

Nå regna jeg ganske kjapt over her.

Og jeg fikk cirka 70 pund betalt, for disse bestillingene.

(Etter at PayPay har tatt sitt gebyr, som er på cirka 7-10 kroner pr. bestilling vel.

Noe sånt).

(Penger jeg fikk inn på kontoen her i England, i dag.

Derfor sendte jeg pakkene i dag).

Og så kosta varene cirka 25 pund, fikk jeg det til her nå.

(Men det er hvis jeg går i mange butikker, og kjøper det billigste, i hver butikk, osv.

Litt som Kiwi-Bob kanskje, men likevel.

Men men).

Også kosta altså portoen drøye 28 pund.

Så da blir det cirka 53 pund i utgifter.

Og 71 pund i inntekter.

Så da tjente jeg 18 pund i dag.

Og det er ikke så værst.

Men det her var før jeg satt opp prisene.

Så nå ville jeg kanskje ha tjent 30 pund da.

Noe sånt.

Og det er nesten det jeg må tjene, synes jeg, for å drive med det her.

For jeg har jo også utgifter til ting som emballasje og printer-blekk, osv.

Siden det blir litt papirarbeid ut av det her også.

Men vi får se hvordan det går, hvis jeg får satt opp den webbutikken igjen.

Jeg får kontakte One og høre med de, om de skjønner hva den her hackingen kan skyldes.

(For det er ihvertfall ingen bakdører i det webshop-programmet.

For det vet jeg, for det har jeg laget fra grunnen av selv).

Har de uærlige tjenere?

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter