Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. mai 2011

Fler bilder fra Liverpool

PIC_1164

PIC_1165

PIC_1166

PIC_1167

PIC_1168

PIC_1169

PIC_1170

PIC_1171

PIC_1172

PIC_1173

PIC_1174

PIC_1175

PIC_1176

PIC_1177

PIC_1178

PIC_1179

PIC_1180

PIC_1182

PIC_1183

PIC_1184

PIC_1185

PIC_1186

Photo 3295

Photo 3296

PS.

På de to siste bildene, (som jeg tok med mobilen, og ikke med det digitale kameraet).

Så kan man se en med blå trøye, som, (hvis jeg skjønte det riktig).

Fulgte etter meg, helt fra rett utenfor Tesco Superstore.

Hvor han skreik til meg, to ganger, når jeg gikk forbi.

(På vei hjem med tre bæreposer, fra Tesco da).

Jeg svarte ikke noe, men bare gikk videre.

Og jeg gikk ganske raskt.

Men han karen gikk raskere.

(Jeg snudde meg noen ganger da).

Men jeg gikk jo med ryggen til, så det er mulig jeg så feil og.

Og at det var to forskjellige folk.

Han som stod med ryggen til et bygg like ved BBC der, og skreik til meg.

Og han som, (mer eller mindre), fulgte etter meg.

Jeg tror jeg må si han fulgte etter meg, for han ble vel borte, etter at jeg tok de to bildene der.

(Man kan se han bak det paret der vel).

Så dette var nok noe slags angrep.

De gatene, som han fulgte etter meg gjennom.

De er ikke vanlige-gater.

Men kjøpesenter-gater.

Eiet av firmaet Grosvenor.

(Liverpool One heter senteret).

Og de har ikke politi, i disse gatene, men kun noen vektere, med røde blazere.

Så sånn er det.

Jeg så også en i går kveld, med 'stikkende' øyne, som glante på meg.

Da jeg gikk inn på Tesco.

(Enten i går eller i forgårs).

En jeg tenkte på som kriminell, for han så litt herja ut, og stirra ganske tøft på meg, vil jeg si.

Så noe var det nok.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter