Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. mai 2011

Jeg fikk et brev fra Landsforeningen for lesbiske og homofile, osv., (som også har prøvd å lage en reklame-button, for Godtebutikken.net)

img029

PS.

Jeg sendte en klage til de:




Gmail - Tullebrev










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tullebrev











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 29, 2011 at 8:10 PM




To:
post@llh.no






Hei,

jeg fikk et brev av dere, tidligere denne uke, som jeg leste i dag.

Jeg har ikke kontaktet dere, men jeg blir utsatt for en slags mobbekampanje.

Jeg er ikke homo, eller noe, men jeg er veldig glad i damer.


(Dess fler dess bedre, mener jeg, for å tulle litt).

Så jeg ønsker ikke brev fra dere.

Dette kan ødelegge imaget mitt, frykter jeg.

(Og gjøre sånn at jeg da får færre damer.


Noe som ikke er bra, for jeg har søsken som Pia Ribsskog og Axel Thomassen, som alltid har knulla mye.

Så da får jeg nok litt dårlig selvtillit kanskje, jeg må jo prøve å henge med jeg og, synes jeg.


Men men).

Merseyside-politiet mobber meg også på samme måte, og kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', enda jeg er heterofil, som sagt.

Så dere har kanskje noen medskyldige der?


Hvis jeg sender om sånn her mobbing, til politiet, så gjør de ikke noe.

Jeg har Johanitterordenen, i min slekt, så de samarbeider sikkert med politiet om å tulle med meg, antagelig pga. noe som skjedde, da jeg var barn.


Min sjef på Rimi Nylænde, før jeg ble butikksjef selv, det var Elisabeth Falkenberg, som er lesbisk samboer, med hu Liv, som er leder for Industri Energi, i LO.

Dere får hilse og spørre hvordan det går i lagerjobben, på Hakon, i Lørenskog.


For hu måtte jo slutte som butikksjef, et år eller to seinere, husker jeg, da hu var butikksjef på Rimi Nordstrand vel.

Men jeg vil altså ikke ha noe mer skriverier fra dere.


Håper dette er mottatt.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter