Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. mai 2011

Jeg kjente nesten ikke igjen snekkerverkstedet til farfaren min. Det er visst noen som har kledd det med noe bord, og tuller med noe bilgreier der

kjente nesten ikke igjen snekkerverksted hm

http://www.bergerbil.no/

PS.

Der hvor den bilen helt til høyre står.

Der var det lagerport, i gamle dager.

Også var inngangsdøra, lenger til venstre, hvor de også har spikra over noen planker da.

(Og farfaren min Øivind.

Når han skulle pisse.

Så gikk han ikke de få meterne, bort til 'Ågot-huset' da, (for å gå på do der).

Neida, han gikk rundt hjørnet, helt til venstre der, og pissa ved det neste hjørnet da.

Eller om det var faren min og Håkon, som pissa der.

Øivind gikk vel ikke like langt, når han pissa, tror jeg.

Jo, Øivind gikk vel lengst, når han skulle pisse.

Men faren min og Håkon, de gikk vel bare såvidt rundt det første hjørnet der.

Sånn var det vel.

Noe sånt.

Det lukta ihvertfall helt jævlig der.

(På baksiden av verkstedet der, hvor Øivind pleide å stå og pisse).

Uten at jeg skal si akkurat hva den lukta kom fra.

(Om det kan ha vært fra noe annet enn fra den pissinga, mener jeg.

Det tørr jeg ikke å si helt sikkert, dessverre).

Men men).

Så sånn var det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg har ikke vært der siden sommeren 1996.

Så jeg har ikke fått med meg det, at det har blitt bilverksted der.

Men hvordan dem har klart å bli grunneiere der.

Når en Lersbryggen fortsatt er grunneier for det gule huset, ('Ågot-huset'), ved siden av.

Det veit jeg ikke.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Websida har visst ikke blitt oppdatert, siden 2008.

Så det er kanskje ikke så mye liv i det firmaet der.

Hvem vet.

Kanskje dem som har det firmaet også ville hatt f.eks. en Rema der?

Så kunne vi kanskje delt leieinntektene, på en eller annen måte, eller noe.

Kanskje det hadde vært en mulighet.

Vi får se om det er mulig.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter