Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. mai 2011

Jeg sendte en e-post til Fylkesmannen i Vestfold




Gmail - Til Fylkesmannen i Vestfold/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Fylkesmannen i Vestfold/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, May 19, 2011 at 12:46 PM




To:
helsetilsynet@fmve.no


Cc:
Anne-Grete.Kvanvig@helsedir.no






Hei,

har dere fått en klage og en oppdatering, når det gjelder klage på Psykiatrien i Vestfold?

Det gjelder at det står at jeg har en psykisk diagnose i en journal fra dem, fra 2005.


Men dette har ingen fortalt meg, og jeg mener at de ikke kan komme 5-6 år seinere å si at jeg har en diagnose.

Dessuten er den journalen et makkverk.

Det står at jeg var 24 år, mens jeg egentlig var 34 år, (og nå er 41 år).


Og det står at jeg 'jobbet på Rimi ved siden av skolen', mens jeg egentlig var butikksjef på Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus, hvorav Rimi Langhus tidligere het Balstad, og var den første butikken bygget på Lambertseter etter krigen, så dette er snakk om kjente butikker.


Så den journalen er som svindel, mener jeg.

Så dere må ordne opp i dette, for jeg vil ikke ha noe sånn tvilsom diagnose hengende over hodet.

Dette var etter at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian' inne i Oslo, uten noen grunn som var åpenbar for meg, og jeg holdt et slektsråd, på den gården Løvås, hvor min søster Pia hadde et sammenbrudd, så vi fikk ikke noe ut av slektsrådet.


Og etter dette så ble jeg litt deppa, og min onkel Martin Ribsskog lurte meg med til en lege i Helgeroa, som jeg ikke kjente fra før, og så til Psykiatrien i Vestfold.

Men dette var mest min onkels prosjekt.


Og han kjente meg ikke så bra, derfor står det bare at jeg har jobbet på Rimi ved siden av skolen, og ikke noe om at jeg har vært butikksjef osv.

Men min onkel Martin har selv en psykisk diagnose, (har min søster Pia sagt), så derfor ville jeg ikke være for brå mot han heller, men ble med på dette tullet da, siden jeg ikke kjente han så godt, men syntes jeg måtte si fra til slekta, om hva som jeg hadde overhørt i Oslo.


Men dette er nå en god del år siden, og dette blir uakseptabelt for meg, at jeg plutselig skal få det på meg, at jeg skal ha en diagnose.

Dette har ikke hu psykolog-dama sagt til meg, og jeg skjønte det sånn, at dette bare var en arbeidsdiagnose.


For jeg dro jo til England, når noen prøvde å myrde meg på den gården, på 35 årsdagen min, 25. juli 2005.

Så jeg fikk jo aldri noe diagnose av hu tyske psykologdama Silke der.


Ihvertfall har ikke hun sagt noe til meg.

Og da kan ikke hun komme 5-6 år seinere, og begynne å si at jeg har en diagnose, mener jeg.

Det skulle jeg da ha blitt opplyst om, i 2005, sånn at jeg kunne eventuelt ha klaget da, mener jeg.


Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/5/19
Subject: Re: Klage på psykiatrien i Vestfold
To: Anne-Grete Kvanvig <Anne-Grete.Kvanvig@helsedir.no>


Hei,

nei, jeg har også klaget på han fastlegen, for det var han som sendte meg til Psykiatrien i Vestfold.


Men jeg bor i England, så jeg har et helsesenter her jeg kan gå til, hvis det er noe.


Fastlegeordningen er jo ikke akkurat ny lenger, så dere trenger ikke å ta den barnehagetonen ovenfor meg.

Men ellers takk for svar.

Med hilsen.


Erik Ribsskog


2011/5/19 Anne-Grete Kvanvig <Anne-Grete.Kvanvig@helsedir.no>




Kjære Erik Ribsskog



Vi så på ditt brev og fant ut at det også var sendt til Helsetilsynet i Vestfold. Det er nemlig Helsetilsynet som svarer på slike klager og ikke Helsedirektoratet.
For å være sikker på at du har rett adresse: Fylkesmannen i Vestfold, Helseavdelingen, Postboks 2076 Postterminalen, 3103 Tønsberg. Vi håper du får svar fra dem. Vi håper du har en fastlege som kan bistå deg hvis du har behov for det. Det kan ofte være fornuftig
å snakke med fastlegen også.





Vennlig hilsen



Anne- Grete Kvanvig

seniorrådgiver

avdeling psykisk helsevern og rus

tlf. 810 20 050, dir. 24 16 31 83



Helsedirektoratet

Pb 7000 St Olavs plass, 0130 Oslo, Universitetsgata 2

www.helsedirektoratet.no















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter