Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. mai 2011

Jeg sendte en e-post til Liverpool One




Gmail - Attack at Liverpool One










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Attack at Liverpool One











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, May 6, 2011 at 8:59 PM




To:
enquiries@liverpool-one.com






Hi,

I was at Tesco Superstore Liverpool One, about an hour ago, and bought some groceries.

On my way home, (I live in L2).

I walked passed the BBC-building, and there a man, in his 40's, I think, with a blue jersey, screamed at me twice.


I ignored him, (since I thought he was acting very impolite), but he startet following me.

After I walked for about hundred meters, I saw that he was closing on me, since I carried the groceries, and then I used my mobile-camera, and took two pictures.


(It's the man behind the couple, on the pictures).

I've read in the Liverpool Echo, that you don't have Police, in the Liverpool One-streets, just guards with red uniform-jackets/blazers, (I've seen there many times).


So that's why I send this to you, for any comment.

I enclose two digital pictures, where one can see the man, who shouted at me, and followed me, in Liverpool One, behind the couple, in a black jacket and blue shirt/sweater.


Maybe you have CCTV-pictures of this, and can identify this attacker?

Thanks in advance for any help.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog





2 attachments
Photo 3295.jpg
175K
Photo 3296.jpg
169K








PS.

Her er vedleggene:

Photo 3295

Photo 3296

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter