Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. mai 2011

Jeg sendte en e-post til Logistikk & Ledelse




Gmail - Lersbryggen/Fwd: Nissan kundeservice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Lersbryggen/Fwd: Nissan kundeservice











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 18, 2011 at 3:57 PM




To:
info@logistikk-ledelse.no






Hei,

kan dere sende til han Lersbryggen, tror dere?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/5/18
Subject: Re: Nissan kundeservice

To: norway@nissan-services.eu


Hei,

ok, mange takk for ordentlig svar da.

Jeg får se om jeg får ringt han Lersbryggen.


Det er noen ting som er enklere å sende om, enn å ringe om, synes jeg.


Han blir kanskje sur hvis jeg spør om den tomta.

Hvem vet.

Men mange takk for ordentlig svar ihvertfall!

Det viser at Nissan er en seriøs når det gjelder kundeservice, må man vel si.


Igjen mange takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/5/18 <norway@nissan-services.eu>



Hei Erik,



Takk for at du har kontaktet Nissan Kundeservice!


Ditt referansenummer er: 1-205T9D



I forbindelse med ditt spørsmål om å videresende din email til Tor Lersbryggen,


kan jeg informere om etter å ha forhørt meg med både Nissan Nordic Norge sentralt, Volvo Trucksenter(som også fungerer som Nissans trucksenter), og Brubakken Truckimport AS(som er vår gaffeltruck-kontakt), at vi dessverre ikke kan hjelpe deg med å få videresendt din email til Tor Lersbryggen da ingen av disse kjenner til han.


Nå ser jeg også at artikkelen nevner at han gir seg i sin stilling, og at den er skrevet helt tilbake i 2002.



Fant når jeg søkte på 1881 tlf nummer til en Tro Lersbryggen der, se link:


http://www.1881.no/?Query=tor%20lersbryggen&qt=8



Ellers vil vi anbefale deg å forhøre deg med de som har lagd artikkelen du sendte oss:


Tlf: 67555430


Epost: info@logistikk-ledelse.no


Webside: www.logistikk-ledelse.no






Vi vil også gjøre deg oppmerksom på at du kan finne nyttig informasjon på nettsiden www.nissan.no .



Vi håper at dette er til hjelp. Du må gjerne ta kontakt med oss hvis du har flere spørsmål.




Vi ønsker deg en god dag!




Med vennlig hilsen,


Ronnie Henriksen



Nissan Kundeservice Norge


Tel: 815 21 310


Åpningstider: 09.00-17.00


E-mail: norway@nissan-services.eu


Web adresse: www.nissan.no













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter