Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. mai 2011

Jeg sendte en Facebook-melding, til PØF sin medarbeider Mikke, i Rimi







Hei Mikke,



Mellom Mikael Wallin og deg



Erik Ribsskog 11. mai kl. 20:00

har du også blitt tulla med av PØF, Rimi og 'mafian' i Oslo, og rømt til LIverpool, (siden jeg så du er på den skandinaviske kirken her).


Takk for sist forresten, som vel var rafting-tur, til Dagali, med PØF, høsten år 2000.

Vi rafta i Lågen vel.

Vi to og hu Renate, butikksjef Rimi Ryen, ble dratt med av en fjerde butikksjef, for å løse de dumme oppgavene til PØF, i boblebadet, på den hytta.


Jeg måtte nesten legge det ene beinet mitt inntill henne, for å ikke bli for intim med deg og han andre.

(Da syntes jeg det var bedre å være litt intim med hu Renate, for å si det sånn).

PØF hadde jo med masse øl, som gikk ned, i boblebadet der.


Men men.

PØF sa at du bodde i bofellesskap, med fler av hans 'slaver', og når det var din tur å lage middag, så lagde du alltid makaroni med ketchup.

Men men.

Hu Renate begynte jo å prate om G-punktet osv., i badstua der seinere, var det vel.


(Hu slanke, med den litt rare nesa vel).

Jeg er litt gammeldags, du får spørre henne om hun kan dra til Liverpool, og forklare mer om G-punktet.

(Hu må nesten vise på seg selv siden jeg er litt gammeldags når det gjelder sånt).


Bare tuller.

Han Anders, butikksjef Rimi Manglerud, ville ha meg til å kjøre kofferten hans hjem fra bussen, som stoppa på Sinsen.

Hadde han et lik i kofferten eller.

Hvorfor så tung koffert for en helgetur med Rimi?


Men men.

Er du i slekt med hu Emelie Wallin, som jobba på Arvato sin skandinaviske Microsoft-aktivering, her i Liverpool?

Hu holdt med Liverpool, som PØF og Arne Risvåg vel.

Hu kjente en Michael O'Shaugnessy, som svarte svenske telefoner der, og som jobba i den skandinaviske kirken i Liverpool.


Hu forsvant plutselig fra Arvato der, men hu ville ikke prate om jobb, seinere, og hu grein en gang jeg ringte hu, da hu hadde fått ny jobb, for Lufthansa vel.

Han sjefen der, Aidan Tippins, ligna fælt på sønnen til Bin Laden, Omer Bin Laden, som hadde engelsk kone, 25 år eldre, fra nabofylket her, Chesire, forresten.


Noe Al Quaida-greier?

Hørte du at PØF beordret Hege Grymyr og Sofia opp i boblebadet, lørdagen på den turen?

Han Kristian, butikksjef Rimi Ryen, viste jo pikken sin i badstua på den hytta der, til meg og Thomas Kvehaugen, så han hadde tydligvis problemer.


Men men.

PØF lurte meg da jeg begynte i Anne Neteland sitt distrikt, noen måneder seinere.

For han sa jeg skulle lede den butikken som Rimi Nylænde.

Men det sa han ikke til Anne Neteland, (sånn som jeg har forstått det), så hu klagde seinere på meg, at jeg var dårlig til å nullstille meg.


Og de ville at jeg skulle bytte til en dobbelt så stor butikk, uten å gå opp noe i lønn, skjønte jeg seinere.

Enda han Kenneth, hadde hatt 300.000 som butikksjef der.

Enda han var ferskere i Rimi, enn meg, som hadde jobba der siden 1992, altså i 7-8 år.


Så skulle jeg bare få 260.000.

Det ble bare surr på Rimi Kalbakken, og det mener jeg er PØF sin skyld, først og fremst.

Jeg prøver å ta det som en arbeidssak, men får ikke noe svar fra LO.

Men men.


Du får kose deg med makaroni og ketchup, og hils G-punktet til hu Renate.

Som jeg lurer på om jeg så i en Bunnpris-forretning, på Oslo S., rundt 2003 eller 2004 vel.

Eller blingsa jeg da?

(Sorry hvis jeg fleiper mye her).


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter