Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. mai 2011

Jeg sendte en klage, til Tannlegehøyskolen, på at min onkel Runar, måtte 'ofre rumpa si', for å komme inn der. Men men




Gmail - Klage på at onkelen min måtte selge rompa si for å komme inn på tannlegehøyskolen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på at onkelen min måtte selge rompa si for å komme inn på tannlegehøyskolen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 8, 2011 at 2:25 AM




To:
infoskranke@odont.uio.no


Cc:
"post@tannlegeforeningen.no" <post@tannlegeforeningen.no>


Bcc:
drammen.tingrett@domstol.no, post@sivilombudsmannen.no






Hei,

jeg husker nå en julemiddag, i huset til farmora mi, Ågot, på Sand, i Svelvik, (et hus jeg har hevd på mener jeg, for jeg fikk disponere et par skuffer i reolen der, så da har jeg bruksretten mener jeg).


Jeg husker en julaften, på 80-tallet.

Onkelen min Runar Mogan Olsen, reiste seg, og feis, i et hjørne, i stua, ved plassen hans, ved spisebordet.

Men fisen var lydløs.


Og han fortalte det, at han ble kalt 'pruppen' i sine yngre dager.

Så prompelyden hans, hadde antagelig forsvunnet på Tannlegehøyskolen, vil jeg si.

Han kom jo ikke inn på ordinært opptak, men min mor, Karen RIbsskog, sa at han visste hva karakterene til sønnen til sjefen på Tannlegehøyskolen var, og klagde siden han sønnen kom inn, men ikke Runar, enda Runar hadde bedre karakterer.


(Dette sa mora mi på 70-tallet, da vi bodde i Mellomhagen, på Østre Halsen).

På den samme tida, dukka også Runar og faren min opp, og kidnappa meg og søstera mi, og Runar sin da vel 1-2 år gamle datter Heidi, satt i midten i baksetet, og kalte Solo for 'saft', husker jeg.


Så det var ikke helt gode tider.

Litt usiviliserte tilstander, vil jeg si.

Jeg har ikke skjønt hvorfor men jeg ble senere sendt til faren min.

Og har brutt med begge sider av familien, så jeg har mest klart meg selv, etter at jeg ble myndig.


Men jeg har f.eks. ingen far eller mor med hytte, så hvis jeg hadde hatt hevd på Ågot-huset, som jeg kaller det, så hadde det vært artig.

Runar har jo masse hytter og eiendommer så.


Men men.

Men hva skjedde når Runar skulle inn på Tannlegehøyskolen?

Hvordan var dette med at han først ikke kom inn, og så klagde på at sønnen til direktøren kom inn, og så kom inn selv?


Hvordan visste Runar dette?

Har dere gått bort fra praksisen deres med å ta elevene i rompa, mot å få komme inn likevel, hvis man ikke har gode karakterer?

Ikke at jeg er interessert i gå hos dere, men norske folk burde vel få tannleger etter hvor gode karakterer de har og ikke pga. andre seksuelle ting.


Så dette vil jeg gjerne klage på.

Sender kopi til Kunnskapsdepartementet, som jeg har klagd mye til før og, uten å få noe svar, så det burde vel til Sivilombudsmannen, hvor den klagen ligger.


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter