Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. mai 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of murder-attempt










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of murder-attempt











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 18, 2011 at 6:22 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

now I've started reporting crime to you.

I think I've told you this earlier, but to also get this in writing.

Someone tried to murder me, on my uncles womans farms, Løvås, in Kvelde, in Norway, on my 35th birthday, on 25. July 2005.


Then I ran to Denmark, and then Germany, France and Holland.

And then by plane to Liverpool, where I've been since.

This was some kind of gang, that I overheard first wanted to shot me in the head and then further down.


(This was after I went to Sunderland, in 2004, to study, after I've overheard, (like I've told you earlier), that I was followed by some 'mafian', in Oslo, in 2003 and 2004, for no reason clear to me).


So I'm really a refugee, I think, because I've called the spesial police, Kripos, in Norway, but they don't want to give advice/help.

(I called them after I got here to Liverpool, and I also updated the Police in Utrecht, at the end of July 2005, a couple of days before I went to the UK).


Just to level about this and to get about this in writing/in an e-mail.

Hope this is alright!

Regards,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter