Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med at jeg blir tullet med på nettet




Gmail - VS: Web Kontaktskjema - Norge










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




VS: Web Kontaktskjema - Norge











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, May 20, 2011 at 4:42 PM




To:
"Utbult, Christian" <christian.utbult@crawfordsolutions.com>






Hei,

dette er ikke initsiert av meg.

Jeg blir utsatt for en mobbe og spamme-kampenje, på nettet.


Jeg ville ha anmeldt dette til politiet, men jeg lever som en flyktning, i England, etter at jeg overhørte, i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian', og etter at jeg ble forsøkt myrdet, av en slags bande, i Kvelde, i 2005. Og politiet her på Merseyside, bare kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', (av en uforståelig grunn for meg), så de synes jeg det er litt for nedverdigende å ha noe med å gjøre, dessverre.


Så beklager dette tullet, (på vegne av 'idiotene')!

Mvh.

Erik Ribsskog


On Thu, May 19, 2011 at 7:28 AM, Utbult, Christian <christian.utbult@crawfordsolutions.com> wrote:




Hei,



Hvor i landet bor du?



Mvh



_____________________________________________



Christian Utbult


Serviceleder



Cardo Entrance Solutions Norway AS

PB 96 Alnabru

0614 Oslo,
Norway

Visiting address: Strømsveien 179



Direct/mobile: +47 93 46 35 36


Sentralbord: +47 22 65 54 50


E-mail: christian.utbult@cardo.com




www.crawfordsolutions.com


_____________________________________________



Disclaimer


This e-mail message, including any attachments, may contain confidential information and/or privileged material and it is intended
only for the person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any use, distribution,








Fra: Bøhler Olsen, Anita
På vegne av oslo, Info

Sendt: 19. mai 2011 08:21

Til: Utbult, Christian

Emne: VS: Web Kontaktskjema - Norge





Dette er vel en kunde du kan ta deg av tenker.


Ikke noe jeg kan hjelpe han med




Sølvi I.Jensen

Salgssekretær



Crawford Norge

Strømsveien 179

P.B. 96 Alnabru

0614 Oslo



Direct/mobile: +47 92 65 40 11

Switchboard: +47 22 65 54 50

Fax: +47 22 64 87 75

E-mail: solvi.jensen@cardo.com



www.crawfordsolutions.com

___________________________________________________

ASSA ABLOY, the global leader in door opening solutions








Fra: Bøhler Olsen, Anita
På vegne av oslo, Info

Sendt: 16. mai 2011 10:03

Til: Øvergaard, Vigdis; Utbult, Christian; Jensen, Sølvi

Emne: VS: Web Kontaktskjema - Norge







_____________________________________________


Cardo Entrance Solutions Norway AS


Postboks 96, Alnabru


0614 OSLO, Norway


Visiting address: Strømsveien 179


Direct: +47 22655450


Fax: +47 22648775 (optional)


E-mail: info@crawford.no


A Cardo brand
www.cardo.com


_____________________________________________


Disclaimer


This e-mail message, including any attachments, may contain confidential information and/or privileged material and it is intended only for the
person or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any use, distribution, copying or disclosure of the information contained in this e-mail is strictly prohibited. If you received this e-mail in error,
please notify the sender by immediately replying to this e-mail and then destroy the e-mail and any copies of it.

E-mails are susceptible to data corruption, interception, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are
not liable for any such corruption, interception, tampering or viruses or any consequences thereof.








Fra: noreply@crawfordsolutions.com [mailto:noreply@crawfordsolutions.com]


Sendt: 15. mai 2011 15:32

Til: oslo, Info

Emne: Web Kontaktskjema - Norge




Denne mailen er sendt fra Crawford Solutions sin hjemmeside.


Kontakt meg anngående


Gratis Energi Evaulering

Serviceavtale

Crawford Monitoring Systems

Lastesystemer

Industriporter

Megadoor

Leddheiseporter

Foldeporter

Hurtigporter






Kontaktinformasjon


Navn: Erik Ribsskog

Firma: JohnCons

Tittel: Baron



Adresse:

Sted:

Postnummer:

E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Telefonnummer: +447905206018



Melding:

Håper å høre fra dere snart.





Language code: no

IP number: 10.161.50.51

Server time: 5/15/2011 - 3:32:23 PM
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter