Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Altaposten




Gmail - Oppdatering/Fwd: Tulling på nettet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Tulling på nettet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 15, 2011 at 3:56 AM




To:
kundesenter@altaposten.no






Hei,

jeg sender dere en ny e-post nå, siden jeg tidligere i denne uken, fikk en faktura fra dere, på abonnement, på Altaposten.

Jeg gjentar at dette ikke er noe jeg har bestilt.


Dette er det noen som har tullebestilt, i mitt navn.

Dere får heller prøve å finne ut hvem det er, og sende en regning til dem.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/5/1
Subject: Tulling på nettet

To: redaksjonen@altaposten.no, kundesenter@altaposten.no


Hei,


noen har ikke bestilt noe abonnement på Altaposten.


Dette er det noen som har bestilt i mitt navn.


Jeg blir utsatt for en mobbe-kampanje.


Jeg prøver å anmelde til politiet, men politiet i Norge, nekter å ta imot anmeldelser, siden jeg bor i England, og politiet her på Merseyside, kaller meg bare 'Miss Erik Ribsskog', (av en eller annen uforståelig grunn, for meg), så de synes jeg det blir for nedverdigende for meg, å ha noe med å gjøre.


Jeg overhørte i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Jeg flykta så til Sunderland, ved å få en plass på universitetet der, siden jeg studerte på denne tiden, ved HiO IU.


Lånekassa og HiO IU bare tulla, så jeg måtte avbryte studiene, og ble så forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.


Jeg flyktet så til England igjen, nå til Liverpool, fordi EasyJet fløy fra Amsterdam, (jeg leide leiebil i Danmark), og hit.


Her har jeg vært siden 2005, jeg får ikke lov å være flyktning, av engelske myndigheter, og FN svarer ikke, når jeg klager om dette, til de.


Så det er håpløs og fastlåst situasjon, vil jeg si.


Ambassaden i London hjelper heller ikke, og jeg har en blogg, www.johncons-mirror.blogspot.com, som har mer enn en millioner sidevisninger nå, mest fra Norge.


Men som media i Norge ignorerer.


Så dette er verdensrekord i landssvik, mener jeg.


Dere får se om dere kan skrive en liten artikkel kanskje, siden hovedstadsavisene ikke gjør det.


På forhånd takk for eventuell hjelp!


Mvh.


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter