Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Drammen Tingrett




Gmail - Offentlig skifte etter min far Arne Mogan Olsen og hans samboer Haldis Humblen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Offentlig skifte etter min far Arne Mogan Olsen og hans samboer Haldis Humblen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 15, 2011 at 5:15 AM




To:
drammen.tingrett@domstol.no






Hei,

på 90-tallet så fortalte min søster, Pia Ribsskog, meg, (i sin andre leilighet i Tromsøgata, i Oslo), at det hadde blitt bestemt, at alle vi ungene til faren min og hans samboer Haldis Humblen, skulle arve like mye, etter dem.


(Det er snakk om Haldis sine barn Viggo Snoghøj, Jan Snoghøj og Christell Humblen.

Og min fars barn, meg selv, Erik Ribsskog, som er eldst, og min et og et halvt år yngre søster, Pia Ribsskog).


Men nå så jeg i Drammens Tidende, på nettet, at Haldis har solgt en eiendom, i Rødgata 8, på Gulskogen, (et tidligere menighetshus, som de kjøpte på 80-tallet, da menigheten stengte), for nærmere to millioner, til noen polakker.


Så da lurer jeg om de skusler bort min arv?

For dette har ingen sagt til meg.

De eier også en tidligere vannsengbutikk, (en eiendom i Ålesund-stil, kaller jeg det, Jugend-stil), i krysset Tordenskiolds gate/Langes gate, ovenfor brannstasjonen, på Strømsø.


(Og muligens fler eiendommer og, som jeg ikke vet om).

Så siden de ikke sier fra om at de har solgt Rødgata 8, så tyder det på 'urent trav', synes jeg.

Så jeg tenkte det var best at jeg sendte den her e-posten.


Faren min avsto arv, for noen år siden, etter sine onkler, i Holmsbu, til Pia og meg.

Så vi har allerede fått noe arv, sammen med min far slekt, som er vanskelig å realisere, for jeg eier kanskje 10% da, og min fars onkel, Idar Sandersen, bor der enda.


Så dette blir en slags kabal uten like, tror jeg.

Så jeg prøver å finne ut hva som er smartest.

Jeg blir nemlig lurt for min arv etter min mormor, (som egentlig er min morsarv, siden hun døde i 1999), min mormor døde i 2009, og min onkel Martin Ribsskog og tante Ellen Savoldelli f. Ribsskog, har ikke sendt et eneste dokument enda, enda det er to år siden, neste måned, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, som var etter danske adelige og kongelige, (Løvenbalk), døde.


Så jeg blir snytt fælt for arv.

Jeg bor som flyktning i England, etter å ha blitt forsøkt myrdet, på min onkel Martin sin eksdame, sin gård, i Kvelde, i 2005.

Jeg har etter dette bodd i England, hvor jeg også dro, i 2004, etter å ha overhørt i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian' der.


Men ingen hjelp eller informasjon å få fra 'onkel Politi' eller andre myndigheter.

Så kanskje dere i Drammen kan gi noe råd.

(Jeg er en tidligere russ fra Gjerdes VGS., i 1989, og jeg jobba det russeåret på CC Storkjøp, en del kvelder og lørdager, mens jeg bodde på Bergeråsen, som er mitt hjemsted da.


Men jeg kom inn på en samarbeidsavtale, mellom Buskerud og Vestfold, i Drammen, på datalinja, siden jeg hadde gode karakterer, så jeg hadde faktisk skole-busskort mellom Drammen og Bergeråsen, som altså gjaldt på tvers av fylkesgrensa.


Så jeg er nok fra Norge, må jeg vel si da, siden fylkesgrensene må vike for meg.

Noe sånt.

Men likevel håper jeg at dere i Drammen kan hjelpe meg, med å få sikret arven min og interessene mine, fra familien min, som jeg har ikke ønsker å ha noe mer kontakt med, grunnet tull fra de).


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter