Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Drammen Tingrett




Gmail - Klage på ignorering av min bruksrett/hevd, på eiendommer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på ignorering av min bruksrett/hevd, på eiendommer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, May 20, 2011 at 12:06 PM




To:
drammen.tingrett@domstol.no






Hei,

jeg ble sendt fra mora mi i Larvik, til faren min på Berger, i 1979.

Og farmora mi, Ågot Mogan Olsen, sitt hus, (som er på tomta til en Svein Kjetil Lersbryggen, på Sand), var som et barndomshjem, for meg, siden mora og faren min flytta mye.


Nå ringte jeg Statens Kartverk, på Hønefoss.

Og farmora mi, lot meg disponere, noen skuffer, i reolen, i stua, i huset hvor hu og farfaren min bodde.

Da mener jeg at jeg dermed også fikk bruksretten til det huset.


Men likevel, så har festerettighetene, blitt overført, til min onkel, Runar Mogan Olsen, i 1989.

Jeg mener at jeg da har blitt ignorert.

Og forbigått.


Så mener at det er en heftelse ved det huset, og at jeg da har bruksretten, til det huset, hvor en Hilde Marie Guldbrandsen, har festerettighetene, i dag.

Og verkstedet, (som ble tinglyst i 1967), det har min far, Arne Mogan Olsen, og hans yngre bror, Håkon Mogan Olsen, solgt til Berger Bil, i 1997.


Men jeg var innom der, året før, og så.

Og forklarte at min farfar hadde bygget det.

(Da noen leide der, og lagde kjøkkener).

Noe jeg fortalte min onkel Håkon, da jeg møtte han på Rimi, i Svelvik.


(For jeg var på vei hjem fra Danmark, og besøk hos bestemor Ingeborg, i Nevlunghavn.

Og kjørte om Svelvik, for å se på mitt tidligere 'barndomshjem' osv., da.

Og besøke bestemor Ågot, på sykehjemmet, i Svelvik).


Men men.

Og ingen nekta meg å gå rundt på Strømm Trevare da, så jeg mener jeg har bruksrett der og da.

Samt på Jordet ved siden av, som vi kalte 'Jordet til Lersbryggen', hvor jeg leika som guttunge, og hvor Jensen Møbler nå har bygget.


Samt på Saga til Lersbryggen, hvor min farfar, Øivind Olsen og en Philip Eastwood, leide, etter krigen, etter en Maren Bøhmer.

Så Jensen har bygget på eiendom som min farfar hadde leid, mistenker jeg.


Jeg sender med fra grunnboka, hos Statens Arkivverk, om dette.

Egentlig er Jensen Møbler og Berger Bil og det gule huset til hu Hilde Marie Guldbrandsen mitt, mener jeg.

Så jeg lurer på om dere kan sende meg noe bekreftelse på dette.


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog





fra fru maren bøhmer.JPG
182K








PS.

Her er vedlegget:

fra fru maren bøhmer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter