Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Home Office




Gmail - FW: MOJ - Erik Ribsskog - PPPU - 9/5/11










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




FW: MOJ - Erik Ribsskog - PPPU - 9/5/11











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 18, 2011 at 12:24 PM




To:
public.enquiries@homeoffice.gsi.gov.uk






Hi,

thank you very much for your e-mail.

I now called the Refugee Council, and they said I should have an asylum seeker claim, before they can give me advice.

I was wondering, why didn't you let me have this, you just shut the window in my face, when I was at the Home Office, here in Liverpool, a couple of years ago.


I hope you can answer my question.

Best regards,

Erik Ribsskog


On Thu, May 12, 2011 at 10:37 AM, <public.enquiries@homeoffice.gsi.gov.uk> wrote:

Reference : T7760/11



Thank you for your e-mail enquiry of 10/05/2011 9:01:31 AM



A reply is attached.







**********************************************************************

This email and any files transmitted with it are private and intended

solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.

If you have received this email in error please return it to the address

it came from telling them it is not for you and then delete it from your system.

This email message has been swept for computer viruses.



**********************************************************************







The original of this email was scanned for viruses by the Government Secure Intranet virus scanning service supplied by Cable&Wireless Worldwide in partnership with MessageLabs. (CCTM Certificate Number 2009/09/0052.) On leaving the GSi this email was certified virus free.

Communications via the GSi may be automatically logged, monitored and/or recorded for legal purposes.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter