Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Lipa




Gmail - Norwegian students










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Norwegian students











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 23, 2011 at 10:51 AM




To:
"Reception, Admin" <reception@lipa.ac.uk>






Hi,

no, I don't remember their names unfortunately.

But they studied dance, I remember they said.

But I can contact some of my old collegues, from Arvato, etc.


I remember a young Finnish woman, from there, Anna Riski, who I think also studied dance with you.

I guess I'll figure it out.

I think I need to go out more :)


They told me there were also many other Norwegian students at LIPA, but I didn't think I could just go there, (since I've almost forgot how to speak Norwegian).

But I'm going to try to go more to the Scandinavian Church, maybe I find someone I can chat with in Norwegian there, or at the Nordic Society in Manchester.


We'll see.

Thank you very much for your reply anyway!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, May 23, 2011 at 9:24 AM, Reception, Admin <reception@lipa.ac.uk> wrote:

Hi Mr Ribsskog


Our academic year has now finished so, unless you know their names, I would be unable to contact them on your behalf.


Regards


Linda


Linda Flynn/Jenny Dodd


Reception

LIPA


Mount Street

Liverpool


L1 9HF


Tel: +44(0)151 330 3000

Fax:+44(0)151 330 3131


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 21 May 2011 16:45
To: Reception, Admin
Subject: Norwegian students

Hi,


I met two of your female Norwegian students, on Tesco Superstore, in Liverpool One, a few months ago.


(One from Hønefoss, and one from Trøndelag).



And I have a young teenage steph-cousin, Isa Ingebrigtsen, in Norway, who is almost a bit like my daughter, because her father is dead, and her mother, Grete Ingebrigtsen, has a psychological diagnose.



And Isa needs some advice, on how to behave on pictures.

Because I've seen some of the pictures she's posted on the net, and one can see her private parts and all, I think one have to say, through her underware.



I was wondering if you could please ask your Norwegian students, which I met at Tesco, if they could give me some advice, on how Isa should sit on pictures, etc.



Because I don't have a wife, so I don't know how to explain this to her.


I understand this e-mail seems strange, but I don't know who else to ask.



Hope this is alright!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter