Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, May 26, 2011 at 10:14 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone are using a picture of me with axe, (that I made to have like a funny illustration, to blog-post, about the castle doctrine, I think it was.

This picture, I have on my Flickr-account, and I have the copyright-rights.


They also use my lastname, Ribsskog, as a nick, even if I don't know anyone with that name, (Andrine Ribsskog).

This is probably the CIA, or something, who try to trick people in the UK, (where I live as a refugee), and think I have relatives, who think it's cool that I have an axe.


Something like this.

(I've experienced this earlier, when I was censored, and harassed, at Wikipedia, by a company Orkla, according to a Wiki-operator, in Norway, called Flums, son of an earlier minister for the conservatives, in Norway, Ansgar Gabrielsen, from the south of Norway, I think).


Then someone on Wiki, from the US, I think, told the other English-speaking people that Norway is very homogenious.

But it isn't, it has more than half a million people from abroad, and a lot of communists, anarcist, etc.


So it isn't like the Faro Islands or Iceland.

The West, South and now maybe East of Norway, is more like Ku Klux Klan-land, than Norse, I think.

Something like this.


But someone on Wiki, said Norway was only Norse, and the other English-speaking managers there bought it, and the censorship and harassment against me there was tolerated.

Someone are using the method of manipulation, it seems to me).


Anyway I wish to report this as a crime anyway.

Hope this is alright.

I'm attaching a screen-schot from the Spillegal message board, where someone use my picture as an avatar.


Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog





øksebilde 2.JPG
82K








PS.

Her er vedlegget:

øksebilde 2

PS 2.

Jeg mener altså at Østlandet, i Norge, nå har blitt som Sørlandet og Vestlandet.

Nemlig moralistisk/kristent/religiøst/'jødisk' og ikke norrønt/norsk.

Dette skjedde vel antagelig da Apeberget til Vålerenga ble til Klanen, (som i Ku Klux Klan vel).

Og den albanske mafiaen, mistenker jeg at spiller på samme lag.

(I USA så kaller de den albanske mafiaen, for 'our guys', av høye generaler eller om det var politikere, mener jeg å ha lest, på nettet, i 2005 vel, da jeg bodde på gården Løvås, i Kvelde).

Jeg lurer også på Karihaugens Krigere, (KK), som min halvbror Axel, sin stesøster, Kirsten, sin type Lars, vel var med i, (ifølge Axel, da han var sånn 11-12 år vel).

Er det også noe Ku Klux Klan-greier?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg skrev om min halvbror Axel, sin stesøster Kirsten.

Det er Kirsten Holter Ancona, (heter vel hun).

Og hun er altså sammen med Lars, (som Axel sa, på begynnelsen av 90-tallet, at hadde vært med i Karihaugens Krigere, en gjeng vel, i Oslos østkant, på grensen mot Lørenskog vel).

Men men.

Men det som kanskje er mer alvorlig i denne sammenheng.

Det er at Lars sin far, han er en eller annen form for sjef, ved Slottet, i Oslo.

(Ifølge Axel sin stemor, Mette Holter, (som også er Kirstens mor), ved en julemiddag, på begynnelsen av 90-tallet, eller noe).

(Jeg og min søster Pia, var der en jul, det må vel ha vært julen 1990 kanskje, (det året jeg leide hos dem).

Nei, da var jeg vel på Sand, (for jeg husker at Pia ringte til OBS Triaden da vel).

Det var kanskje jula 1991 da.

Noe sånt.

Og da sa Mette til Lars, at jeg og Pia hadde klart oss bra.

Og da sa Lars til Mette, at jeg og Pia ikke hadde klart oss bra.

(Nesten med hat i stemmen vel).

Så Mette klagde kanskje på at Lars var noe kriminell, eller noe da.

Jeg syntes dette var en litt merkelig seanse, men jeg holdt kjeft.

Jeg har vel ikke feira jul sammen med dem, etter dette, tror jeg.

Men men.

(Kanskje pga. denne ordvekslingen, at det ble sånn, at jeg feira jul sammen med faren min og dem, en del seinere, på 90-tallet, på Bergeråsen og i Drammen.

Hvem vet).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så kanskje det hadde gått an å funnet ut Lars sitt etternavn, eventuelt.

(I tilfelle han tuller med meg, på noe måte.

Siden han så så ned på meg, mener jeg, ved den julemiddagen, på Furuset, i Høybråtenveien der, i 1991 vel.

Men men).

Hm.

Er det mulig å klare det på nettet tro.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter