Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Teknisk Ukeblad




Gmail - Gi bort Teknisk Ukeblad GRATIS i fire uker










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Gi bort Teknisk Ukeblad GRATIS i fire uker











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 16, 2011 at 8:47 PM




To:
"Jan M. Moberg" <jan.moberg@tu.no>






Hei,

jeg synes det blir litt feil vei.

Hvis jeg vil abonnere på TU, så burde det være initsiert av meg selv.

Dette blir som en slags integritetsmessig voldtekt, synes jeg.


Så dette synes jeg ikke noe om dessverre.

Dere får vaske henda deres og slutte med det her urene travet.

Erik Ribsskog


2011/5/11 Jan M. Moberg <jan.moberg@tu.no>

Hei Erik,


Kanskje er dette en fin mulighet til å abonnere på TU, selv om du ikke lenger er NITO-medlem?


Håper du vil vurdere det.

mvh


Jan M. Moberg

Publisher & CEO


Teknisk Ukeblad Media AS


Address:

P.O.Box 5844 - Majorstuen, N-0308 Oslo, Norway


(Street: Sørkedalsveien 10C, 0369 Oslo, Norway)

Dir. phone: +47 23 19 93 18 Phone: +47 23 19 93 00


Mobile phone: +47 916 27 822 Fax: +47 23 19 93 01

email: jan.m.moberg@tu.no


Technology Weekly homepage: http://www.tu.no


Abonner på Teknisk Ukeblad. 1440,- for 42 utgaver. Send sms med kodeord "TU" til 2007


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 10. mai 2011 19:26
To: Jan M. Moberg
Subject: Re: Gi bort Teknisk Ukeblad GRATIS i fire uker

Hei,


jeg er ikke abonnent lenger.


Jeg har meldt meg ut av NITO siden jeg synes at de er usolidariske, ovenfor sine medlemmer.



Mvh.


Erik Ribsskog

2011/5/10 Teknisk Ukeblad <noreply@tu.no>



Teknisk Ukeblad



Kjære abonnent av Teknisk Ukeblads nyhetsbrev!

Nå kan du gi bort Norges ledende teknologi- og næringslivsmagasin gratis i fire uker til deg selv eller dine venner – og du blir med i trekningen av en Samsung Galaxy Tab 10.1 pluss en Samsung SII. (Verdi kr. 10.500,-) Andrepremien er en Samsung Galaxy S (oppgradert til Android 2.3).


Premier

Klikk her for å gi bort Teknisk Ukeblad gratis


Alt du trenger å gjøre er å skrive inn e-postadressen til dem du vil gi bort Teknisk Ukeblad til, så ordner vi resten. Abonnementet stopper automatisk etter gratisperioden og medfører ingen forpliktelser verken for deg eller mottaker.


Gled dine venner med et ukemagasin som gir deg de viktigste nyhetene når det gjelder teknologi og rammebetingelser i norsk næringsliv. I hvert nummer har vi en spesialseksjon fra en av våre fem bransjer: Olje/gass, energi, industri, bygg/anlegg og it. Gi bort så mange du vil - vi spanderer!


PS: Verv dine venner innen 27. mai – og du blir automatisk med i trekningen av Samsung-pakken.

Vennlig hilsen,
Tormod Haugstad
Ansvarlig redaktør i Teknisk Ukeblad


PS: Medlemmer av NITO, Tekna og Polyteknisk Forening har allerede abonnement på Teknisk Ukeblad som en medlemsfordel.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter