Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Fremskrittspartiet




Gmail - Appell med Carl I. Hagen lørdag 21. mai kl 14.00 på Grønlands torg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Appell med Carl I. Hagen lørdag 21. mai kl 14.00 på Grønlands torg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, May 5, 2011 at 3:18 PM




To:
Sten Erik Holljen <sth@frp.no>


Cc:
frp.postmottak@stortinget.no, frp@frp.no






Hei,

den er grei.

Men jeg skulle ønske du dere kunne løfta nesa litt vekk fra akkurat det med ut og innmelding, og faktisk reflektert over det jeg skriver, om at jeg ikke får rettighetene mine, osv.


Du fremstår nærmest som hjernedød, sånn som du svarer meg nå, synes jeg.

Du ignorer helt det andre jeg skriver.

Erik Ribsskog


2011/5/5 Sten Erik Holljen <sth@frp.no>


OK, da blir du utmeldt etter eget ønske.


Sten

Med vennlig hilsen


Fremskrittspartiet

Sten Erik Holljen


Regionsekretær Østfold/Akershus/Oslo FrP

Karl Johans gate 25, 0159 Oslo


Tlf 23 13 54 71 / 47 29 29 06

Fax 23 13 54 01


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 5. mai 2011 15:29
Til: Sten Erik Holljen
Kopi: FrP Epost; Stortingsgruppen Postmottak


Emne: Re: Appell med Carl I. Hagen lørdag 21. mai kl 14.00 på Grønlands torg

Hei,

ja, jeg har ikke meldt meg inn i FRP.


Her er det noen som tuller.


Dette burde vært anmeldt, mener jeg.


De samme mobberne meldte meg også inn i Venstre, for et par uker siden.


Og det er bare forbokstaven, av tullinga, som foregår mot meg.


Politiet nekter å hjelpe.

(Dette begynte i 2003, da jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian'.



Enda jeg bare er en tidligere butikksjef i Rimi og Heimevernsmann, som studerte på ingeniørhøgskolen, for å få ferdig utdannelsen min, (fra 80 og 90-tallet, på NHI), i 2003.


Men ingen hjelp å få noen steder.

Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.

Jeg ble også utsatt for et mordforsøk, i Kvelde, i 2005.


Jeg er nå flyktning, i England, med her lar ikke myndighetene meg være flyktning.



FN svarer ikke når jeg klager på dette.

2011/5/5 Sten Erik Holljen <sth@frp.no>


Hei,

Du ble innmeldt i FrP 20. april i år. Er det slik at du ikke ønsker å være medlem, vennligst gi meg tilbakemelding.


Sten


Med vennlig hilsen

Fremskrittspartiet


Sten Erik Holljen


Regionsekretær Østfold/Akershus/Oslo FrP

Karl Johans gate 25, 0159 Oslo


Tlf 23 13 54 71 / 47 29 29 06

Fax 23 13 54 01


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 4. mai 2011 21:32
Til: Sten Erik Holljen
Emne: Re: Appell med Carl I. Hagen lørdag 21. mai kl 14.00 på Grønlands torg


Hei,

dette er ikke initsiert av meg.


Jeg blir utsatt for en mobbe og spamme-kampenje, på nettet.


Jeg ville ha anmeldt dette til politiet, men jeg lever som en flyktning, i England, etter at jeg overhørte, i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian', og etter at jeg ble forsøkt myrdet, av en slags bande, i Kvelde, i 2005. Og politiet her på Merseyside, bare kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', (av en uforståelig grunn for meg), så de synes jeg det er litt for nedverdigende å ha noe med å gjøre, dessverre.


Så beklager dette tullet, (på vegne av 'idiotene')!


Mvh.


Erik Ribsskog

PS.

Altså med andre ord, noen andre, har meldt meg på, til å få disse e-postene, fra Fremskrittspartiet da.


Og det blir litt feil, synes jeg.

Jeg har tidligere vært på kurs, osv., med Unge Høyre, i Høires Hus, i Oslo.



Og er nå partipolitisk uavhengig.


Så jeg må nesten be dere om å fjerne meg fra mail-lister, osv.


Selv om dere godt kan jobbe mot tull med folks rettigheter, slik som at politiet tuller med meg.



Men jeg har ikke meldt meg inn hos dere, for å si det sånn.

Så da burde vel det bli rydda opp i.


2011/5/4 Sten Erik Holljen <sth@frp.no>

Hei,


Gamle Oslo FrP arrangerer appell med Oslo FrPs ordførerkandidat Carl. I. Hagen lørdag 21. mai kl 14.00 på Grønlands torg. Vi håper flest mulig FrPere har anledning til å komme.


Med vennlig hilsen

Roy Hammerø

Leder, Gamle Oslo FrP

www.gamleoslo.frp.no


Facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Gamle-Oslo-FrP/197853753588629










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter