Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Helsedirektoratet




Gmail - Purring/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Purring/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 17, 2011 at 11:52 AM




To:
postmottak@helsedir.no






Hei,

jeg har vel ikke hørt noe mer fra dere.

Men for å vise hvor sløv den journalen var.

Så står det der, at jeg har jobbet på Rimi, ved siden av skolen.

Mens jeg i virkeligheten var butikksjef, på gamle Balstad, (nå Rimi Nylænde), på Lambertseter, en ærverdig butikk vel, den første butikken i Norges første drabantby.


Det står også at jeg var 24 år da, mens jeg egentlig var 34, (og nå snart 41, så dette er nå snart 7 år siden, og dette makkverket henger fortsatt over meg).

Hu tyske psykologa-dama, Silke, må ha vært veldig sløv eller inkompetent, for å få disse tingene om meg så feil.


Det viser at hu knapt har vært våken, på jobb, mener jeg.

Og hu har vel kanskje ikke så mye å gjøre i en sånn jobb, mistenker jeg.

Dette er et stykke onsdagsarbeid, (heter det vel), av en annen verden, og burde ikke taes alvorlig, mener jeg.


Så her får dere se å rydde opp, mener jeg.

Nå får dere få 'ræva i gir'.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>
Date: 2011/3/18
Subject: SV: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Takk for brevet. Vi sender det til behandling i
rett avdeling.


Helsedirektoratet

Pb. 7000 St. Olavs plass

0130 Oslo

Tlf. 810 20 050

www.helsedir.no

postmottak@helsedir.no









Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. mars 2011 13:20



Til: Postmottak (Ekstern post til
arkivet)

Emne: Re: Klage på Psykiatrien i
Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering
(MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for
Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog




Ok,






men da ble jeg litt klokere.







Da får vi se om de klarer å få sendt noe svar etterhvert da.






Mange takk for svar!




Mvh.



Erik Ribsskog






2011/3/18 Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>




Henvendelsen er sendt til Avdeling psykisk helsevern og rus, men
har foreløpig ikke fått noen saksbehandler enda. Etter forvaltningsloven har
saksbehandler 4 uker på seg til å gi deg et svar.






Vennlig hilsen



Ellen Tanum Vego


førstekonsulent

Avdeling arkiv og forvaltningsstøtte

tlf. 810 20 050, dir. 24 16 31 25



Helsedirektoratet


Pb 7000 St Olavs plass, 0130 Oslo,
Universitetsgata 2

www.helsedirektoratet.no









Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. mars 2011 11:39





Til: Postmottak (Ekstern post til
arkivet)



Emne: Re: Klage på
Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd:
Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder
for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog






Hei,






takk for svar!






Hvilken avdeling er det da, hvis det er lov å spørre.







I tilfelle de ikke
svarer mener jeg.







Jeg kjenner litt
til byråkrati-veldet i Norge, for å si det sånn.






For å tulle litt. :)






Mvh.






Erik Ribsskog









2011/3/18
Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>






Takk for brevet. Vi sender det til behandling i rett
avdeling.


Helsedirektoratet

Pb. 7000 St. Olavs plass

0130 Oslo

Tlf. 810 20 050

www.helsedir.no

postmottak@helsedir.no









Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. mars 2011 02:44

Til: Postmottak (Ekstern post til
arkivet)

Kopi: postmottak@helsetilsynet.no

Emne: Klage på Psykiatrien i
Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering
(MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for
Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog


























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter