Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. mai 2011

Jeg trenger ikke hjelp med å kontakte Jensen Møbler, eller andre, i forbindelse med at det har blitt bygget på jordet mitt på Sand. Ellers takk

trenger ikke hjelp dessverre

http://www.spillegal.no/threads/det-er-en-kynisk-ny-verden-erik-ribsskog.16696/page-25

PS.

Dessuten så ligger ikke Jensen Møbler i Svelvik, men på Sand, i Strømm.

Men Jensen Møbler er fra Svelvik.

(Men flytta til Sand, på 80-tallet).

Så hvis han Jensen har vært fotballtrener, så var nok det på nabostedet Svelvik, vil jeg tippe.

De som bor på Sand, de spilte på Berger IL. de, (ihvertfall på 80-tallet, da jeg bodde der), og ikke på Svelvik.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se det, at Jan Trygve Jensen, han er i Svelvik IF:

svelvik if jensen

http://www.xcranking.no/person/85001/view

PS 3.

Mens Sand, det er 'Berger IL-land'.

F.eks. så er det Berger IL, som driver/har drevet en ganske kjent Drive In-bingo, på Snippen, på Sand, (like ved Jensen Møbler), i mange år, (ihvertfall på 80 og 90-tallet).

PS 4.

Jeg fant ikke noe om den bingo-en nå.

Men man kan se det, at Harald Inge Sand, (som er broren til Turid Sand, fra Sand, som jeg har skrevet om på bloggen).

Han er fra Sand, og han er med i Berger IL.

Så Jensen er en kar fra ladestedet Svelvik, som har flytta fabrikken sin, til landsbygda, i Søndre Strømm, (som ikke regnes som Sørlandet, (som Svelvik), men mer som f.eks. Hurumlandet).

Så Jensen, han har flytta fabrikken sin, fra Sørlandet, (Svelvik blir kalt Norges nordligste Sørlandsby), til Hurumlandet, (Strømm var tidligere del av Hurum kirkesogn), kan man nesten si, og driver nå og rapper jorder der.

Så Sand er ikke Sørlandet, men Jensen er nok en sørlending.

Så han er som en fisk på land, på Sand.

Så derfor roter han og har bygget på jordet mitt, osv.

Så sånn er nok det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 6.

Her er mer om Harald Inge Sand:

harald inge sand

http://idrett.speaker.no/Organisation.asp?orgelementid=63564

PS 7.

Jeg tar det igjen.

Jensen er en sørlending, som rapper jorder, (mitt jorde, som vi kalte Jordet til Lersbryggen, hvor jeg leika, som guttunge), på Østlandet.

(Sånn blir det, hvis man tenker på dette kulturelt, mener jeg.

Så sånn er nok det.

Hvis jeg har forstått det riktig.

Men men).

PS 8.

Jan er jo forresten en variasjon av navnet Johannes.

Så om direktør Jensen er i Johanitterordenen?

Som jeg har i min fars nye slekt.

Så kanskje Johanitterordenen 'tok' faren min, pga. noe med jordene borte på Sand, osv.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter