Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. mai 2011

Mer fra Facebook







  • Kristoffer Slåen Henriksen

    for 33 minutter siden

    Kristoffer Slåen Henriksen


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      jeg så du hadde gått på Sande Videregående.

      Der har jeg også gått, skoleårene 1986/87 og 87/88.

      På Handel og Kontor, grunnkurs og markedsføringslinja.

      Der var det ikke noe sånn sexpress.


      Det værste jeg så, var vel han ordføreren i Svelvik, Lippert, (storebroren til ei i klassen min), som var rødruss, og som strippa, på taket av et bygg der, når jeg kom meg en buss for seint på skolen.

      Og han hadde jo en sånn muskelsykdom vel, så han hadde vel noe slags spasmer og, mens han strippa da.


      Eirik Lund strippa også, og en til, men ingen jenter.

      Så jeg blei jo nesten kvalm, av de her folka.

      Irene Lippert hadde også mannebein, sa hu på bussen en gang, søstera til ordføreren, i Svelvik, husker jeg.


      Og Snorre Skaug kræsja med ei i klassen under vårs, med vilje da hu gikk ut døra.

      Og jeg spilte den S-express, i friminuttene, blant annen listepop, tatt opp fra radioen, i friminuttene, for jeg hadde en sånn walkman med høytaler, kjøpt på Elkjøp i Drammen vel.


      (Vi holdt til i et sånt brakkebygg ved fotballbanen, hvor det var ganske stille og rolig, egentlig.

      Ikke værst bare det).

      Men men.

      Så sånn var det.

      Med Sande Videregående-hilsen

      Erik Ribsskog










PS.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter