Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. mai 2011

Noen lurer på om Jens Stoltenberg er MARTIN. Det var spesielt. Hm

er jens stoltenberg martin hm

PS.

Jeg vet ikke hvilket land, som agenten MARTIN er fra, men det er kanskje noen andre som vet det.

Forsvaret søkte jo, for ikke lenge siden, på blant annet 'Stoltenberg' og 'landssviker', på den samme linjen.

Jeg skal se om jeg klarer å finne det søket igjen.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/05/forsvarets-overkommando-sker-visst-om.html

PS 3.

Her fant jeg mer om agent MARTIN:

mer om martin

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=5916647

PS 4.

Det er vel kanskje litt rart, at ikke disse andre KGB-agentene, som MARTIN, har blitt avslørt.

Men men.

Avisene har ikke gjettet noe særlig på hvem dette kan ha vært heller vel.

Men men.

Jeg tenker nå med meg selv, hvem kan agent MARTIN ved Statsministerens kontor ha vært?

Da tenker jeg på han som var inspirasjonen bak boken 'Trynefaktoren' vel.

Av Eggen, eller hvem det var igjen.

En bok jeg kjøpte, i 2003 eller 2004 vel, men ikke rakk å lese vel, før jeg dro til Sunderland, (for å studere ved universitetet der, i september 2004).

Dag Anders Rougseth, fra HiO IU var innom husker jeg, i Rimi-leiligheten min, på St. Hanshaugen, husker jeg, våren 2004 vel.

I forbindelse med noen gruppeoppgaver vel, på fjerde semesteret vel, av på HiO IU, bachelor-studie, i IT.

Og han la da merke til at jeg hadde den boka liggende framme, (husker jeg).

(Som var ganske nyinnkjøpt da.

Men jeg fikk aldri begynt på å lese den boka.

Men jeg la merke til at Rougseth reagerte på tittelen til boka vel.

Eller på at jeg hadde boka liggende opp den ene høytaleren, (var det vel).

Noe sånt.

Men men.

Og han som 'Trynefaktor' egentlig var om, (har jeg lest i en eller annen avis vel).

Det var vel Støre.

Så om MARTIN var Støre, er det jeg tenker på nå.

Men jeg kan jo ikke si noe sikkert.

Var Støre på Statsministerens kontor, rundt 1999?

Hvem vet.

Jeg kan se hva det står på Wikipedia.

Vi får se om jeg klarer å finne det.

Vi får se.

PS 5.

Her kan man se det, at Jonas Gahr Støre, var ved Statsministerens kontor, i år 2000.

Så det er mulig at han kan ha vært en aktuell kandidat.

Hvis ikke dette med MARTIN var fra før år 2000 da.

Det er mulig.

Det skal jeg ikke si noe sikkert om.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

støre martin hm

http://no.wikipedia.org/wiki/Jonas_Gahr_St%C3%B8re

PS 7.

Nei jeg så nå, at dette med STEKLOV og MARTIN.

Det var aktuelt rundt år 1990, på den tiden som muren falt.

Så da passer nok ikke det, med at Støre er MARTIN.

For Støre jobbet jo på Statsministerens kontor, først cirka 10 år senere vel, i år 2000.

Så sånn var det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter