Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. mai 2011

Under kontroll fordi jeg har lyst hår?

Det må være sånn, at politiet og familie osv., de har en sammensvergelse rundt meg.

Og ønsker å kontrollere meg, og hindre at jeg får meg damer osv., fordi jeg har lyst hår.

Noe illuminati, eller noe som skjedde under 2. verdenskrig?

At de norske mista kontrollen, og at de mørkhåra/'jødene' styrer.

Er det noe sånt som foregår?

Hvem vet.

Men det kan virke sånn for meg ihvertfall.

At politiet er et verktøy, fra 'jødene'/illuminati/de mørkhårede, for å utrydde de lyshårede.

(Eller de med blodtype 0).

Noe sånt.

Så sånn er nok det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg må ta med at dette er noe jeg lurer på da.

Jeg sier ikke at det er 100% sikkert, at det er sånn her.

Men at dette er en hypotese da.

Og at det er sånn det kanskje kan virke for meg, at det kan være.

Bare for å forklare mer om det.

Så jeg vil ikke si det sikkert, at det er sånn her.

Men man kan begynne å lure, ihvertfall, synes jeg.

Men men.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter