Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. juni 2011

Fylkesmennene har mye av ansvaret, vil jeg si

Hvis Ola Nordmann lurer på hva de kan gjøre for å hjelpe meg.

Så kan de kanskje skrive om i avisene om at fylkesmennene tuller meg meg.

Jeg ble anbefalt av politiet i Drammen, å søke om Fri Rettshjelp, i forbindelse med en omsorgssviktsak, mot faren min, som lot meg bo alene, fra jeg var ni år, men Fylkesmannen i Oslo og Akershus, nekta meg Fri Rettshjelp.

Det samme etter at jeg ikke får arven min, etter min mormor.

Og også i forbindelse med arbeidssaker mot Arvato og Rimi.

Jeg har vel sendt 10-20 søknader om Fri Rettshjelp, til Fylksmannen i Oslo og Akershus, men har ikke fått godkjent en eneste søknad.

Enda jeg forklarer at jeg risikerer å miste stedet jeg bor og ikke har noen penger.

Dette kan muligens være forbundet med at jeg har Johanitterordenen, i slekta.

Det kunne kanskje avisene ha skrevet om.

De må ha angrepet meg, tror jeg, siden fra før jeg var ni år.

Og har liksom straffet meg da, ved å la meg bo alene, osv.

Sånn virker det for meg ihvertfall.

Og det er nok derfor politiet og myndighetene også tuller med meg.

Fordi de er fulle av johanneslosje frimurere, som er 'i slekt' med johanitterordenen da.

Som er i krig mot meg, tydeligvis, pga. noe som skjedde da jeg var barn.

Og som har tullet med meg hele livet og som fortsatt tuller med meg.

Sånn at retten her i Liverpool, de bare tuller med min korrespondanse, osv.

Som et av kanskje 1000 eksempler.

City Self Storage, i Oslo, tuller med meg, og vil ikke forklare hva de har gjort med tingene mine.

Sånn fortsetter og fortsetter det.

Lista er lang som et vondt år.

Men avisene i Norge skriver ingenting.

Så det er jo helt latterlig, mener jeg.

Disse i Johanitterordenen, de er i krig, og vrir nok og vrenger på fakta og sannheten, og vil nok få kontroll hvis ingen skriver om hva de driver med.

At de er i krig mot barn osv.

Dette må da være brudd på Geneve-konvensjonen, å ikke erklære krig før de går til krig, (for det første).

Og å krige mot barn, må vel være brudd nummer to.

Så kan man fortsette sånn da.

Så sånn er det.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter