Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juni 2011

Jeg fikk en e-post fra Wiki




Gmail - Wikipedia-siden Brukerdiskusjon:Johncons har blitt opprettet av Autvik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Wikipedia-siden Brukerdiskusjon:Johncons har blitt opprettet av Autvik











MediaWiki Mail
<wiki@wikimedia.org>



Mon, Jun 27, 2011 at 12:42 PM




Reply-To:
reply@not.possible


To:
Johncons <eribsskog@gmail.com>






Johncons,



Wikipedia-siden Brukerdiskusjon:Johncons har blitt opprettet

27. jun 2011 av Autvik, se

http://no.wikipedia.org/wiki/Brukerdiskusjon:Johncons for den

nåværende versjonen.



Dette er en ny side.



Redigeringssammendrag: Uregistrerte har ikke behov for å redigere her



Kontakt brukeren:

e-post http://no.wikipedia.org/wiki/Spesial:E-post/Autvik

wiki http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:Autvik



Det vil ikke komme flere påminnelser om endringer på denne siden med

mindre du besøker den. Du kan også fjerne påminnelsesflagg for alle

sider i overvåkningslisten din.



Med vennlig hilsen,

Wikipedias påminnelsessystem



--

For å endre innstillingene i overvåkningslisten din, besøk

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Spesial:Watchlist&edit=yes



Tilbakemeldinger og videre assistanse:

http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Hjelp









PS.

Jeg er visst fortsatt 'bannet' der av Flums aka. Philip Gabrielsen, (sønn av tidligere næringsminister for Høyre, Ansgar Gabrielsen):

fortsatt bannet av flums

PS 2.

Flums skriver at jeg oppfører meg 'uakseptabelt' der.

Men, det er han som oppfører seg uakseptabelt.

Flums skrev at Orkla ikke likte at jeg oppdaterte på Wiki.

Noe som senere ble sagt var en spøk.

Men jeg ble 'bannet' derfra da.

Så dette kan være Stein Erik Hagen som tuller med meg, (kanskje siden jeg slutta i Rimi), gjennom Flums, tenker jeg nå, (siden Hagen er en av de største eierne i Orkla).

(Noe som Rimi-Hagen er kjent for å gjøre vel.

Ihvertfall fryktet Johannes Hagen at Rimi-Hagen skulle tulle med han, da han sluttet i Rimi, har jeg lest i en nettavis vel).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om tull fra flums

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Brukerdiskusjon:Johncons&diff=3498327&oldid=3498315

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter