Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. juni 2011

Jeg sendte en e-post til Jussbuss




Gmail - Sommerferie?/Fwd: Fwd: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sommerferie?/Fwd: Fwd: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 2, 2011 at 4:17 PM




To:
leder@jussbuss.no






Hei,

jeg prøvde å ringe nå, (etter klokken 17, norsk tid), angående en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, her i Liverpool, men ingen svarte.


Har dere sommerferie eller?

Når åpner dere eventuelt igjen?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Juss Buss - Daglig leder <leder@jussbuss.no>
Date: 2010/2/15
Subject: Re: Fwd: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei Erik.


Vi tar ikke imot henvendelser per e-post, men du kan nå oss på telefon 22 84 29 00, mandag 10-15 og torsdag 17-20, eller du kan møte opp innenfor samme tidsrom i våre lokaler i Arbins gate 7 i Oslo.



Mvh


Juss-Buss



On Mon, 15 Feb 2010 12:03 +0000, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,



jeg sender denne videre, etter råd fra UIO.




Det er også flere ting som foregår, at jeg ikke får rettighetene mine, fra myndighetene, etter at jeg måtte flykte fra Norge, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av en slags gruppering, 'mafian', som jeg ikke visste hvem var.



Og jeg har ingen i slekta, som jeg stoler på, så jeg er nesten avhengig av å få rettighetene mine, fra myndighetene, hvis jeg blir forfulgt av en slags mafia da.



Så i den forbindelse så er det mye krøll overalt i Norge, virker det som, når jeg prøver å få rettighetene mine, så går det rett i dass, som det heter, siden ingen virker å bry seg om folks rettigheter lengre, heller ikke myndighetene.



Derfor håper jeg at dere hos Jussbuss kan hjelpe meg med at jeg blir tullet med og ikke får rettighetene mine, over hele linja, i Oslo og Norge.



Se videresendt e-post til UIO, for noen av problemene.



Mvh.



Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>

Date: 2010/2/15

Subject: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

To: postmottak@jus.uio.no, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei!



Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:



Kontaktinformasjon daglig leder:

Stian Bonnevie Arntzen

Telefon: 22 84 29 30

Epost: leder[a]jussbuss.no



De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.







Med vennlig hilsen

Ingeborg Vibe

Førstekonsulent

Det juridiske fakultet

Delarkivet

Universitetet i Oslo











On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:

Hei,



jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).



Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.



Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).



Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.



Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.



Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.



Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).



Dette er ikke da ikke penger.



Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?



Mvh.



Erik Ribsskog







--












Beste hilsen

Stian Bonnevie Arntzen
Daglig leder Juss-Buss
Arbinsgate 7, 0253 Oslo
Tlf: 22 84 29 30
Mob: 99 603 604









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter