Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 13. juni 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 13, 2011 at 2:46 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

I have a tracking-cookie-programme, on my blog, to see how many readers I have etc.

On that programme I can see the Google-searches, which leads to my blog.

Sometimes I can see rumours about me, that I comment about, on my blog.


The one today says that an academic institution, (NTNU), in Norway, are using me as a subject, i a course in psycology, (against my knowledge).

I've picked up some very strange Google-searches, from linux-machines, on universities around the world.


Which are clearly just dumb, I think, with rumours about me.

This must be NTNU-students trying to manipulate me.

This is like terror, to me, so I think this really must be called terrorism.


And I want to report this as a horrible, 'nazi-crime', by that academy, where the students, (and lecturers), are mostly nerds, I think.

(To be a bit direct).


I attach a copy of the StatCounter-page mentioned above.

Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog







erik ribsskog tema forelesninger i psykologi.JPG
104K








PS.

Her er vedlegget:

erik ribsskog tema forelesninger i psykologi

PS 2.

Kan disse 'tullerne', fra NTNU, være snakk om det samme illuminati-nettverket, (eller hva de er), som vel har drivi og tulla fælt, i Bjugn, (med misbruk av unger, osv.), som det var i nyhetene om, på 80-tallet?

Er det det samme nettverket som holder på ennå?

Hva med Siri Rognli Olsen, fra Ranheim, ved Trondheim, (som jeg har anmeldt for en voldtekt, hun foretok mot meg, i 1990, da jeg var student ved NHI, i Oslo), er hu del av det samme illuminati-nettverket, lurer jeg.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er et sånt søk, (nevnt i anmeldelsen ovenfor), som antagelig er fra NTNU da, (hvis det som står i StatCounter-skjermbildet ovenfor, er riktig).

Dette er et søk, som jeg har sett ofte på StatCounter tracking-cookie-en, som jeg har på johncons-blogg, de siste dagene.

Men jeg har ikke hatt lyst til å publisere det, for jeg vet ikke engang hvem denne Marianne Munch Halvorsen er.

Men nå kan jeg jo bruke dette som eksempel da, for å forklare hva disse NTNU-folka søker på.

Kanskje de har gitt opp nå, og innrømmer hva som har foregått?

Hva vet jeg.

PS 4.

Her er ihvertfall mer om dette, (man kan se at søket er fra en Linux-maskin, og fra et universitet og på norsk, noe som peker på f.eks. NTNU, mener jeg, at de har koblet seg til et PC i USA, og søker på Google derfra. Noe sånt vel):

søk som antagelig er fra ntnu

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter