Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. juni 2011

Jeg sendte en ny e-post til den norske ambassaden i London




Gmail - Klage/Fwd: Complaint/Fwd: Appeal against court order of having to leave 5 Leather Lane, flat 3/Fwd: Levering i juni










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: Complaint/Fwd: Appeal against court order of having to leave 5 Leather Lane, flat 3/Fwd: Levering i juni











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 2, 2011 at 11:58 PM




To:
emb.london@mfa.no






Hei,

dere har ikke svart på det her.

Scouserne tuller med meg virker det som.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Jun 2, 2011 at 11:55 PM
Subject: Complaint/Fwd: Appeal against court order of having to leave 5 Leather Lane, flat 3/Fwd: Levering i juni
To: enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk



Hi,

I haven't received a reply to my appeal even if I appealed on the same day I got the court order.

And tomorrow it's the day the court order starts.

Why do you do this in around the holidays?


I haven't received a letter all week, it's like this city is corrupt.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/5/31
Subject: Appeal against court order of having to leave 5 Leather Lane, flat 3/Fwd: Levering i juni
To: "Liverpool County, Enquiries" <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>

Cc: trondhenriksen54@gmail.com


Hi,

some customers of my web-shop wonder if they can safely order Hula Hoops from my web-shop, since you haven't replied to my appeal against the court order, which said I had to move.



(And I haven't got anywhere to move).

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Trond Henriksen <trondhenriksen54@gmail.com>

Date: 2011/5/31
Subject: Levering i juni
To: post@godtebutikken.net


Hei!


Ser du har begynt å føre Hula Hoops. Dette ble jeg svært glad for, ble hekta skikkelig på dissa da jeg jobba i England for en del år siden. Lurer bare på en ting, du står jo i fare for å bli kastet ut nå på fredag (dette leste jeg på johncons-blogg - hvor jeg også så at du selger Hula Hoops)... vil dette påvirke leveringstiden noe særlig? Kunne godt tenke meg å bestille et lite lager Hula Hoops for å kose meg på St. Hans ser du :-)


Med vennlig hilsen


Trond Henriksen















PS.

Man kan se at nordmenn er nazister nå.

For de hjelper ikke sine landsmenn som blir tulla med i utlandet.

De bare sitter og ser på.

Så de er ignorante og hjerteløse, vil jeg si.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter