Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. juni 2011

Jeg sendte en ny e-post til Manpower




Gmail - SV: Manpowerstafetten 1993










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Manpowerstafetten 1993











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jun 21, 2011 at 10:26 AM




To:
Hanne Beate Eide Næss <Hanne.Beate.Eide.Naess@manpower.no>


Cc:
skvidar@skvidar.no






Hei,

jeg bor i England nå, så det er kanskje vanskelig.

Selv om jeg godt kunne ha drevet med webdesign.

Men jeg lager en slags selvbiografi, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og ble forsøkt myrdet i Larvik, i 2005, så jeg flyktet til England.


Jeg prøver derfor å få tak i resultatet fra Manpowerstafetten, til den selvbiografi/nød-bloggen min da.

Men jeg får sende om det til sportsklubben Vidar da, hvis dere ikke veit noe om det.


Det i 1993, det var bare sånn at jeg var på intervju, hos Manpower, men hørte så ikke noe mer, og fikk istedet tilbud om mer jobbing i Rimi, (jeg jobba i Rimi annenhver lørdag ved siden av militæret, en jobb jeg fortsatte i, etter militæret).


Vi hadde ei fra Manpower innom, på Rimi Bjørndal, hvor jeg jobbet som assistent, rundt 1997.

Og hu skar seg i fingeren som butikksjefen også gjorde der, Kristian Kvehaugen.

Så hu måtte gå hjem etter en kort arbeidsdag, må man si.


Det var kanskje litt rart at vi fikk noen fra Manpower der, det skjedde så og si aldri.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes at dere i Oslo tar dårlig vare på de mosjonsløpene deres.


Jeg var også med Rimi Munkelia i Osloløpet, tidligere samme år, i 1993.

Og det er klin umulig å få tak i resultatet noe sted.

Hva var egentlig ideen bak disse løpene?


Hvor har det blitt av engasjementet?

Er disse ildsjelene som stod bak disse løpene døde?

Bare noe jeg lurte på.


2011/6/21 Hanne Beate Eide Næss <Hanne.Beate.Eide.Naess@manpower.no>




Hei!



Jobbet du for oss, så har vi deg registrert. Hvis du bare registrerte deg, men ikke var i jobb, har vi ingen informasjon om deg lenger.



Hva som skjedde i -93, har jeg ingen kjennskap til og kan derfor ikke kommentere dette.



Hvis du er interessert i jobb nå, vil jeg anbefale at du registrerer deg i vår CV-base eller direkte hos ett av våre datterselskaper – avhengig av bakgrunn
og erfaringer.



Mvh


Hanne Beate E Næss




Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 21. juni 2011 10:15



Til: Hanne Beate Eide Næss

Emne: Re: Manpowerstafetten 1993



Hei,






ok, jeg var på samme lag som hu Ihne, fra Robinson eller Big Brother, eller hva det var.






Hvis det kan hjelpe dere noe.






Bare fleiper.






Har dere noe om at jeg kontaktet Manpower, ved Stortinget, etter militæret, samme år, i 1993?




Jeg ble forespeilet jobb, av en som så papirene mine og diplomene fra militæret, (skiskyttermerket osv).






Men siden hørte jeg ikke noe, enda han karen hos dere skrøt av at jeg hadde så bra fremdrift og resultater, (og karakterer og linjevalg vel), fra videregående skole, osv.







Hva skjedde her?






Hvorfor hørte jeg ikke noe fra Manpower om kontor/data-jobber.






Mvh.






Erik Ribsskog






2011/6/21 Hanne Beate Eide Næss <Hanne.Beate.Eide.Naess@manpower.no>




Hei!



Vi har dessverre ikke spart på noen av de gamle resultatlistene sentralt. Det begynner jo å bli noen år siden…


Sportsklubben Vidar var de som sto bak den tekniske gjennomføringen, muligens at de kan ha noe. De som arrangerte den gang er nok ute
av bildet for lenge siden, men du kan jo ta kontakt med klubben. Det er mulig at de kan ha noe.


Jeg sender en forespørsel til de som den gang satt i “hovedkomiteen”, hvem vet hva som kan ha blitt spart på…



Mvh


Hanne Beate E Næss



























































Hanne Beate Eide Næss



Markedsansvarlig



Kommunikasjon





ManpowerGroup



Tordenskiolds gate 2



Postboks 2506 Solli



0202 Oslo





M: +47 92 29 12 88



F: 0729622078



Hanne.Beate.Eide.Naess@manpower.no



www.manpower.no
















This communication may contain privileged or other confidential information. If you are not the intended recipient, or believe
that you may have received this communication in error, please reply to the sender indicating that fact and delete the copy you received. In addition, if you are not the intended recipient, you should not print, copy, retransmit, disseminate, or otherwise
use the information contained in this communication.
Thank you







Fra: Katja Kiventera [mailto:Katja.Kiventera@manpower.no]
På vegne av Firmapost

Sendt: 21. juni 2011 08:05

Til: Hanne Beate Eide Næss

Emne: VS: Manpowerstafetten 1993





Hei Hanne Beate,



skal dette til dere?



Mvh,


Katja










Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 20. juni 2011 22:47

Til: Firmapost

Emne: Manpowerstafetten 1993


Hei,






jeg var med å løp i Manpowerstafetten, for Rimi Munkelia, høsten 1993, (mener jeg det var).






Jeg lurer på om dere kunne være så snille å finne ut hvor fort jeg løp igjen.






På forhånd takk for eventuell hjelp!







Mvh.






Erik Ribsskog






______________________________________________________________________

This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.

For more information please visit
http://www.messagelabs.com/email


______________________________________________________________________









______________________________________________________________________

This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.

For more information please visit http://www.messagelabs.com/email

______________________________________________________________________










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter