Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. juni 2011

Jeg sendte en ny e-post til Dagligvarehandelen




Gmail - Oppdatering/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 9, 2011 at 9:27 AM




To:
company@dagligvarehandelen.com






Hei,

beklager hvis jeg var litt stressa, da jeg skreiv ifjor.

Men jeg skulle gjerne hatt en bekreftelse, på at jeg vant Rimi Gullårer, for andre halvår 2001, som butikksjef på Rimi Langhus.


For Rimi, de klarer ikke å finne noen papirer for meg, i sine arkiver.

(Enda jeg jobbet der i tolv år, hvorav ti år som leder og fire år som butikksjef).

Jeg regner med at dere har 'Vi i Rimi'-bladene osv., og kan skaffe dette for en som ihvertfall tidligere var i bransjen.


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har en arbeidssak mot Rimi, det er mulig det er derfor de ikke finner, (eller 'ikke finner').

Hvem vet.



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/1
Subject: Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
To: company@dagligvarehandelen.com


Forresten, dere har kanskje den lista, hvor det står at jeg vant Rimi Gullårer, i 2001?


For Rimi vil ikke sende det.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/1
Subject: Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
To: company@dagligvarehandelen.com



Hei,

hva er det dissa 'labbetussa' hos Coop driver med?


Hvorfor kan dem ikke sende sjæl?

Skal service være et fremmedord, i denne bransjen?

Skal dere skrive om arbeidssaker jeg har mot Rimi (og Coop)?


Mvh.

Erik Ribsskog

(Tidligere butikksjef Rimi Nylænde, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus.

Vinner av Rimi Gullårer, 2. halvår 2001, som butikksjef, Rimi Langhus.


Høgskolekandidat i IT fra HiO IU, 2009).


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: 2010/12/1
Subject: Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
To: Arild.Johannessen@coop.no
Cc: Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, bjorn.kolby@lo.no, epost@nito.no



Hei,

det funka ikke det.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan sende sjæl.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
Date: Wed, Dec 1, 2010 at 8:41 PM

Subject: Delivery Status Notification (Failure)

To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:

Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 553 553-you are trying to use me [server-14.tower-184.messagelab

553-s.com] as a relay, but I have not been configured to

553-let you [209.85.216.42, mail-qw0-f42.google.com] do

553-this. Please visit www.messagelabs.com/support for more

553-details about this error message and instructions to

553 resolve this issue. (#5.7.1) (state 14).



----- Original message -----



MIME-Version: 1.0

Received: by 10.224.89.19 with SMTP id c19mr8130556qam.247.1291236116882; Wed,

01 Dec 2010 12:41:56 -0800 (PST)

Received: by 10.220.175.193 with HTTP; Wed, 1 Dec 2010 12:41:56 -0800 (PST)

In-Reply-To: <A4C84EE2520994478B7BA75A49D849279B847EC4F7@SRVEX07.intrano.coop>

References: <AANLkTinGT0WqPpiaNmEgRbqTV_nfkRbQsNdmV98iE_=m@mail.gmail.com>

<A4C84EE2520994478B7BA75A49D849279B847EC4EF@SRVEX07.intrano.coop>

<AANLkTikGMPh_GDK8gR3OppRy9Pv2VsPqcXoXScG7Zqet@mail.gmail.com>

<A4C84EE2520994478B7BA75A49D849279B847EC4F2@SRVEX07.intrano.coop>

<AANLkTimoucXCvBZS-yiARYs_HUYO=w6WrDooChxVGJc0@mail.gmail.com>

<A4C84EE2520994478B7BA75A49D849279B847EC4F7@SRVEX07.intrano.coop>

Date: Wed, 1 Dec 2010 20:41:56 +0000

Message-ID: <AANLkTi=PczK=PsxaqZp3Zkr6V5=53M-qavmuW43vX7HS@mail.gmail.com>

Subject: Re: Tidligere ansettelsesforhold

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Cc: haavard.braathen@ost.coop.no

Content-Type: multipart/alternative; boundary=0015175cb09011657304965f5668



Hei,br>


ja, jeg synes det er litt spesielt at du ikke kan sende sjæl og at du sender

e-post så seint.



Men jeg får prøve da.



Takk for svar ihvertfall.



Mvh.



Erik Ribsskog





2010/12/1 <Arild.Johannessen@coop.no>



> Prøv denne:

>

>

>

> haavard.braathen@ost.coop.no

>

>

>

> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> *Sendt:* 1. desember 2010 13:44

>

> *Til:* Johannessen, Arild

> *Kopi:* Politikk Høyre; epost@nito.no; bjorn.kolby@lo.no

> *Emne:* Re: Tidligere ansettelsesforhold

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> ok, har du e-post adressen dit da, eller kan du eventuelt videresende denne

> e-posten?

>

>

> Mvh.

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> 2010/12/1 <Arild.Johannessen@coop.no>

>

> Du må selv ta kontakt med Coop Øst sin personalavdeling med hensyn til

> kontrakten din.

>

> Den har ikke vi på Informasjonsavdelingen kontroll på.

>

>

>

>

>

> Med vennlig hilsen

> Coop Norge Handel AS

>

> *Arild Johannessen*

> Fagredaktør

> Informasjon og samfunnskontakt

> Tlf +47 22 89 95 00

> Mob +47 909 54370

> E-post: arild.johannessen@coop.no

> Besøksadresse: Kirkegaten 4 - Oslo

> www.coop.no

>

>

>

>

>

>

>

>

> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> *Sendt:* 1. desember 2010 13:33

> *Til:* Johannessen, Arild

> *Kopi:* Politikk Høyre; epost@nito.no; bjorn.kolby@lo.no

> *Emne:* Re: Tidligere ansettelsesforhold

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> takk for den.

>

>

> Kanskje dere kan sende en kopi av den kontrakten til meg, (og Høyre og LO

> og NITO), sånn at man ser at dette ikke er noe jeg finner på.

>

>

> For Høyre har visst ikke hatt helt kontroll på sysakene sine her.

>

>

> På forhånd takk for eventuell hjelp!

>

>

>

> Mvh.

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> 2010/12/1 <Arild.Johannessen@coop.no>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> Med vennlig hilsen

> Coop Norge Handel AS

>

> *Arild Johannessen*

> Fagredaktør

> Informasjon og samfunnskontakt

> Tlf +47 22 89 95 00

> Mob +47 909 54370

> E-post: arild.johannessen@coop.no















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter