Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 13. juni 2011

Jeg sendte en ny e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, (med flere)




Gmail - Oppdatering/Fwd: idioti nesten som politi










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: idioti nesten som politi











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 13, 2011 at 7:45 PM




To:
postmottak@fmoa.no, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, post.sondre.buskerud@politiet.no


Cc:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hei,

her kan man se at terroren fra faren min, fortsetter i våre dager.

Jeg ønsker ikke å ha noe mer med han å gjøre.

Jeg ønsket aldri å bo alene, sånn som han skriver, det er bare tull.


Og hun Sylvia, det var ingen i slekta vår, men ei forfylla middelaldrende og snål dame på Bergeråsen, må man vel si.

Det var rart hu hilste meg fra niesa si i Oslo, på butikken på Sand en gang da, hvis hu ikke likte meg.


Hu sa hu hadde hu hadde møtt en russisk spion, på restaurant i Oslo, en gang.

Og jeg har ikke sett hu siden jeg var tenåring engang.

Hva faren min mener med 'gjøk', det må vel være at jeg er norsk og han er finsk/tysk da.


Noe sånt.

Men dette var aldri et tema da jeg bodde der, jeg fikk ikke noe forklaring til at jeg måtte bo alene.

Dette er vel ting som burde vært tatt i en rettsak og ikke i e-poster osv., så jeg henstiller igjen Fylkesmannen til å hoste opp noen kroner i Fri Rettshjelp for å få denne saken ut av verden.


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Til politiet, kan dere be min far slutte å skrive til meg.

Som jeg forklarte i tidligere korrespondanse i dag, så forklarte jeg om problemene med min far, og at jeg hadde brutt kontakten med han, til Oslo barnevern, allerede for 20 år siden.


Så jeg ønsker ikke noen e-poster eller telefoner fra han 20-30 år seinere, uansett om politiet tuller med rettighetene mine, eller ikke.

Det at jeg tok kontakt med han igjen, var som en desperat konsekvens, av at politiet har nektet meg mine rettigheter, siden jeg ringte Kripos, sommeren 2005, angående at jeg ble forsøkt drept, av et Spetznas-lag, i Kvelde, i 2005 og etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004.



---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2011/6/13
Subject: idioti nesten som politi
To: eribsskog@gmail.com


du kan jo ikke være helt rikkti navla.

du bodde ikke alene fra du var 9 år, men det var du som ikke ville ha noen i huset mitt til å bo sammen

med deg. jævla jøk som sylyia altig sa om deg. se på din egen oppførsel. du er en modder fukker av verste sort.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter