Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. juni 2011

Mer om arbeidssak mot Rimi, osv.




Gmail - Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 9, 2011 at 3:58 PM




To:
Are Knudsen <ak@handelsbladet.no>






Hei,

ja jeg skal ringe Jussbuss om det nå, de åpner klokken 17 norsk tid, idag.

Tar det også opp med en advokat som har ordnet med noe arv, jeg har fått etter noen grandonkler i Holmsbu.


Så jeg kan eventuelt si fra når jeg vet mer.

Hvis du prater med Rimi-Hagen så kan du jo høre om han gidder å sende en kopi av det Rimi Gullårer-brevet.

Jeg har sendt e-post om dette, men han har ikke svar.


(Kanskje ikke så artig å mase på han om noe, så i såfall så er det ikke så nøye).

Men men.

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/6/9 Are Knudsen <ak@handelsbladet.no>


Hei igjen

Slike saker som du beskriver her, omtaler vi først når partene har skaffet seg advokater og man har fått en dato for å møtes i retten. Frem til da, betrakter vi ikke slikt som aktuelt stoff. Dersom du har kommet så langt i prosessen, må du gjerne gi oss datoen for rettsmøtet samt navn og telefonnummer til advokaten din. Da kan vi vurdere saken.

Mvh

Are Knudsen






On [DATE], "[NAME]" <[ADDRESS]> wrote:



Hei,



ja, de hadde det på intranett, husker jeg.



Ok, takk for svar uansett da.



Jeg har også en arbeidssak mot Rimi, hvis dere mangler noe å skrive om.



Som bl.a. involverer tidligere driftsdirektør Rune Hestenes og distriktsjefene Anne Neteland, Per Øivind Fjellhøy aka. PØF og Anne-Katrine Skodvin, i Rimi i Oslo.



Og hovedkontoret vil ikke sende meg kursbevis engang, eller andre papirer, fra arkivet.



Så det er mye derfor jeg skriver om dette på blogg, for å få oppmerksomhet om dette, (og andre problemer som kan henge sammen med jobb som butikksjef i Rimi).



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/6/9 Are Knudsen <ak@handelsbladet.no>

Hei

Beklager, men vi har ingenting om den konkurransen i våre arkiver. Og det eneste jeg finner på internett, er saker du har lagt ut selv. Kanskje tenkte man ikke på at det kunne være av interesse for folk utenfor kjeden, og holdt det hele internt.



Vennlig hilsen

Are Knudsen

Red.







On [DATE], "[NAME]" <[ADDRESS]> wrote:



Hei,



jeg bare lurte på om dere har bedre oversikt, enn konkurrenten deres, når det gjelder hvem som har vunnet den interne Rimi butikkdrift-konkurransen, Rimi Gullårer, (som vel hang ganske høyt, mener jeg å huske, jeg fikk personlig brev fra Rimi-Hagen, da jeg vant den, mener jeg å huske).



Jeg vant nemlig den, for andre halvår 2001, men Rimi vil ikke gi noe dokumentasjon, på dette, og min slekt i Norge, (som har prøvd å myrde meg, i 2005), de vil ikke sende meg mine papirer, her jeg har bodd i England, de seks siste årene.



Så hvis dere hadde hatt om dette i arkivet, at jeg vant Rimi Gullårer, for andre halvår 2001, så hadde det vært veldig bra.



Jeg har også startet en webshop nå, hvor jeg selger bl.a. isbre mint, til Norge, fra England, i tilfelle det er noe å skrive om. (www.godtebutikken.net <http://www.godtebutikken.net> <http://www.godtebutikken.net> ).







Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com <http://eribsskog@gmail.com> >

Date: 2011/6/9

Subject: Re: Gullårer

To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com <http://Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com> >





Hei,



ok, kjenner dere meg som butikksjef fra Rimi Nylænde, (gamle Balstad), da for eksempel, hvis det er lov å spørre, siden jeg har dere pr. e-post mener jeg.



(Jeg mener jeg fikk den butikken ganske bra etterhvert nemlig.



Men men).



Mvh.



Erik Ribsskog





2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com <http://Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com> >

Det er greit. Vi har aldri hatt noen befatning med noen av disse bladene, og vi har heller aldri hos oss skrevet om dette.

Hilsen Arne G.

PS. Vi har hatt den samme redaksjonelle bemanningen siden vi startet i 1993





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 9. juni 2011 15:00

Til: Arne Giverholt

Emne: Fwd: Gullårer





Hei,







jeg mener at det stod i 'Rimi-nytt', het det vel.





Det bladet som alle Rimi-butikkene fikk en gang i uka.







(Seinere på data).







Beklager at jeg blanda med 'Vi i Rimi'.







Mvh.





Erik Ribsskog







---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com <http://eribsskog@gmail.com> >

Date: 2011/6/9

Subject: Re: Gullårer

To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com <http://Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com> >





Hei,







altså jeg mener at det stod i 'Vi i Rimi'.







Men jeg lurte på om ikke dere får den Vi i Rimi.







Men jeg husker at det var to sånne forskjellige bransjetidskrift, som vi fikk i posten, i Rimi.







Så jeg får finne den konkurrenten deres da, hvis dere ikke skjønner dette.





Kanskje det er noen som jobbet i avisen deres for rundt ti år siden som husker dette med Rimi Gullårer osv?



Mvh.





Erik Ribsskog







2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com <http://Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com> >





Hei, og takk for din henvendelse.

Jeg kan ikke huske denne saken, og jeg finner den heller ikke når jeg søker i våre arkiver.

Jeg er derfor redd du blander oss sammen med en annen avis.

Lykke til i jakten.





Vennlig hilsen

Arne Giverholt

Dagligvarehandelen

Ansv. redaktør

Tlf. 45007267



























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter