Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. juli 2011

Dagbladet sender mange lesere til bloggen

dagbladet sender mange lesere til bloggen

PS.

Jeg har visst fått meg en ny og ukjent markedsfører, for bloggen, som kaller seg 'Sjarlatan', som skriver om bloggen, under artikler, om 'Fuck for forest', mm.

Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig.

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om sjarlatan

http://www.dagbladet.no/2011/07/05/nyheter/innenriks/dom/17193471/

PS 3.

Da jeg jobba som butikksjef, på Rimi Langhus, fra 2001 til 2002, forresten.

Så var det en sommer, som ei av de ungdommene som jobba der, Ingvill Storø vel, kom tilbake fra sommerferie, og slo av en prat vel.

Og da hadde hu vært på Quart-festivalen og sett på 'Fuck for forest', fortalte hu.

Og det hadde visst vært ganske råe saker, ettersom jeg forstod.

Og man kan jo se hvordan det har gått med Quart-festivalen, etter det Fuck for forest-stuntet.

Så jeg vet ikke helt hva man skal synes om Fuck for forest.

Hva er det som driver dem liksom?

Hvem er det de regner seg som utsprunget fra, er det etter hippiene?

Hm.

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Den sommeren, som Fuck for forest, var på Quart-festivalen, det var visst sommeren 2004, forresten:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=233843

Så det var den siste sommeren jeg jobbet som låseansvarlig, på Rimi Langhus, at hu Ingvill kom tilbake fra ferie og 'babla' om det her med Fuck for forest, da.

(Etter at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian' og fått ødelagt tryne, osv).

Den sommeren hadde jeg liksom fått ansvaret for Rimi Langhus, av distriktsjef, Anne Katrine Skodvin.

(Siden det ikke var noen butikksjef, ansatt på Rimi Langhus da.

For den gamle butikksjefen Stian Eriksen, han slutta før sommerferien, (for å begynne i ny jobb).

Og den nye butikksjefen, (som jeg ikke husker hva heter nå), han begynte ikke før etter sommerferien, husker jeg, (av en eller annen grunn)).

Enda Espen Sigmund Nornes jobba der, og var høyere i rang vel, som assisterende butikksjef da.

Så det var en litt merkelig ordning, kanskje.

Men jeg tjente ihvertfall opp litt penger, som jeg hadde, de første månedene, mens jeg studerte i Sunderland, høsten etter.

Mens jeg venta på et studielån, som ble mer og mer forsinket.

Jeg visste at jeg hadde krav på studielån.

Så jeg sparte ikke akkurat, de første ukene og månedene i Sunderland.

Jeg hadde jo aldri gjetta det, at det skulle ta fire måneder, å få studielånet.

Da hadde jeg ikke kjøpt så mye merkeklær og PC-ting, osv., i Sunderland, men fordelt bruken av lønna, fra Rimi Langhus-jobben, mer utover de første månedene i Sunderland.

Sånn at jeg ikke hadde blitt blakk, og måtte overtrekke kontoen min i DNB og jeg måtte også låne 1000 kroner av søstera mi, Pia Ribsskog, da hu var på besøk hos meg der, (sammen med sin sønn Daniel og sin venninne Siv Hansen og hennes sønn Dennis), i juleferien 2004.

Hvis jeg hadde hatt mer penger, så hadde jeg kanskje ikke vært like nedfor, og hadde kanskje bedt søstera mi om å feire jul i Norge, istedet for å ta med seg en hel 'koloni', på besøk til meg, i Sunderland, i jula, når jeg egentlig skulle ha lest.

Men men.

Så sånn var det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter