Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. juli 2011

Jeg sendte en e-post til en leder i Nordre Sande IL




Gmail - Nordre Sande-cup?/Fwd: Vinn Sande-cup, på 80-tallet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nordre Sande-cup?/Fwd: Vinn Sande-cup, på 80-tallet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 11, 2011 at 11:31 AM




To:
sfrodesv@start.no






Hei,

var det Nordre Sande-cup, som vi fra Berger IL, (aldersbestemte lag), vant, på 80-tallet?

Eller blander jeg med Vinn Sande-cup?

Jeg mener det var sånn at vi tok av til høyre, fra veien mellom Sande og Drammen.


Noe sånt.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/7/11
Subject: Vinn Sande-cup, på 80-tallet
To: ottogalleberg@hotmail.com


Hei,

kan dere bekrefte at jeg var med å vinne Vinn Sande-cup, i fotball, med Berger IL, aldersbestemte lag, en gang på 80-tallet.


(Jeg brukte vel antagelig min fars etternavn Olsen).


Jeg har kontaktet Berger IL, om dette, men har ikke fått noe svar.

(Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' i Oslo, og har flykta til England, etter et mordforsøk i Kvelde, mot meg, fra min slekt og noe Bandidos, eller Spetsnaz, eller noe vel.


Og fikk ikke med papirene mine.

Og faren min rydda leiligheten jeg bodde i, på Bergeråsen, i fylla, da han solgte den, i 1989, så jeg tror han kasta den premien vi fikk, antagelig).


Så på nettet at dere nå er slått sammen med Selvik, (som vi vel også slo i den cupen, mener jeg å huske, hvis det ikke ble uavgjort).

Håper dere kan klare å finne ut av dette!


(Ettersom at jeg har en tremenning, i Danmark, som skriver om på CV-en sin, at han har vunnet klubbmesterskap i tennis, (en som er direktør i et forsikringsfirma der, Steffen Heegaard, min mors fetter. er han vel egentlig.


Så tenkte jeg at jeg kunne ha med på CV-en, (hvis noen spørr om jeg har drevet med sport), at jeg har vunnet Vinn Sande-cup.

Det var noe av det eneste vi vant.

Selv om vi også slo et lag fra 'Dalom' en gang, på Berger, og det kanskje kan regnes som cup.


Da var det også A-lags-kamp og håndballkamp.

Hvem vet.

Det var jeg som redda frispark, på slutten av det som i praksis ble en slags finale, mot Vinn Sande, på den banen dere hadde da.


(Hvis du så den kampen).

Jeg redda vel også på streken, mer eller mindre.

Odd Einar Pettersen, fra Nord-Norge, scorte vel seiersmålet.

(Vi vant vel 1-0).


Så dette må ha vært mens vi gikk på ungdomsskolen, fra 1983 til 1986, for han bodde i Nord-Norge før 7. klasse vel.

Mener jeg å huske, siden mange av oss på det laget gikk i samme klasse.


For før vi begynte på videregående, så var det mange som slutta, på Berger IL, så da var det bare Ole Kristian Skjellsbekk vel, og kanskje Erland Borgen, som fortsatte å spille på Svelvik IF, mener jeg å huske, på Guttelaget, eller om det kan ha vært Juniorlag).


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Dere får hilsen han Søren Larsen, som jeg gikk i samme klasse som, første året på VGS.


Faren hans var direktør på fabrikken i Selvik, så han bodde på det 'Slottet' deres der.

Eller herregård, eller villa, eller hva man skal kalle det.

Dem hadde vinkjeller, husker jeg, for jeg og Jan Tore fra Svelvik, fra klassen, vi fikk være med å spille bordtennis hjemme hos han Søren Larsen da.


Men det neste året, som jeg gikk økonomilinja, og han på noe andre greier, så hilste han ikke engang.

Så det er mulig at det var noe gæernt.

Men dere får hilse åkke som, hvis han bor der enda.


(Det er han som prater sørlandsdialekt.

Den direktørfamilien hadde vel nettopp flytta dit fra Sørlandet vel.

Men men).

Bare noe jeg tenkte på.

På forhånd takk for eventuell hjelp!









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter