Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. juli 2011

Jeg sendte en klage til Jussformidlingen




Gmail - Al quaida/Fwd: Klage på råd










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Al quaida/Fwd: Klage på råd











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 20, 2011 at 5:41 PM




To:
leder@jussformidlingen.no






Hei,

altså, jeg sjekka det nå.

Og Tingretten i Drøbak, på skifteattest, fra da min mor døde, i 1999.

De skrev fra venstre mot høyre.

Er de i Larvik noe Al Quaida eller, siden de skriver motsatt vei, fra høyre mot venstre?


(Som dem vel gjør i koranen, osv.).

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/7/20
Subject: Klage på råd
To: leder@jussformidlingen.no



Hei,

jeg ble henvist til Jussformidlingen, av Jussbuss, i Oslo.

(Fordi de ikke har med arvesaker å gjøre).

Jeg har ikke fått arv etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde for to år siden, og var etter dansk adel, og hadde verdifulle malerier fra slottet Højriis, mm.


(Enda min mor døde i 1999).

Jeg har kun fått 3.000 sendt pr. paypal fra min søster.

Jeg burde fått mye mer penger, og jeg har ikke fått noe regnskap over arv.


Jeg ble rådet, av Jussformidlingen, (jeg ringte for 2-3 uker siden, var det vel), til å kontakte Tingretten i Larvik, og høre, om de har mottatt bekreftelse på gjennomført skifte, fra mine medarvinger som fikk boet av Tingretten, (onkel Martin og tante Ellen).


(Selv om stempelet til Tingretten er speilvendt, virker det som.

Men de har kanskje hatt forsinka juleborg igår, det er mulig).

Tingretten i Larvik, sier at arvinger ikke sender en slik bekreftelse.


Så enten juger de, ellers så juger dere i Jussformidlingen.

(For å si det litt direkte).

Hva er det som skjer her, lurer jeg.

Håper dere kan finne ut hva som foregår.


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sender med kopi av brevet fra Tingretten i Larvik.







img093.jpg
400K








PS.

Her er vedlegget:

img093

PS 2.

Her kan man se det, at Tingretten i Follo, skriver fra venstre mot høyre.

Kanskje dem har lest for mye i koranen, i Tingretten i Larvik?

Er det derfor stempelet går feil vel?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

follo venstre mot høyre

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/jeg-husker-at-sstra-mi-hinta-litt.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter