Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. juli 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 4, 2011 at 2:38 AM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

my mother, Karen Ribsskog, inhertied a woman, (baronesse Magna 'Meme' Adeler b. Nyholm), which my grand-aunt, in Denmark, Unse Heegaard b. Trock-Jansen, said was my mothers 'moster', (a kind of aunt, the baronesse was really the sister of my mothers grandmother, Karen Margrethe Heegaard, but she died young, som then the younger sister Magna, was like my grandmother and mother's mother/aunt. Something like this).


Magna was married with Holger baron Adeler, (or baron Holger Adeler, directly after Norwegian sea-hero Cort Adeler, but the line lived in Denmark).

Now, someone on Facebook, use the name of my great-grandmothers brother-in-law, which didn't have any children.


And his god-children iherited him, and and I don't know if they had any children.

(His God-children were the famous Danish chess-player, Palle Ravn, and his sister Bodil, who none of I can get hold of now.


I read about this in the baron's will, which I got sent from the Danish government archives, earlier this year.

Probably since my mother inherited, and I'm her oldest son).


So I think I have to complain about this insult to me, since I think I'm the closest relative, of Holger baron Adeler.

So I want you to please ask the person who uses this name, to stop having fun with my great-grandmothers brother-in-law.


(Holger baron Adeler).

I've complained about this to Facebook, some time ago, but I can't see that they've taken any action regarding this provocation/harassment against me, I think I have to call.


It's also an insult towards the barons memory and Cort Adelers memory, I think.

I attach a screen-shot of the mentioned Facebook-profile.

Hope this is alright!

Best regards,


Erik Ribsskog





det her skjønner jeg ikke noe av.JPG
100K








PS.

Her er vedlegget:

det her skjønner jeg ikke noe av

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter