Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. juli 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Gay meetings in 5 Leather Lane










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Gay meetings in 5 Leather Lane











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 18, 2011 at 1:30 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone writes the want to use my flat for gay meetings.

I think this is an harassment-crime, which I wanted to report.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Gary Jumper <garyjumper@mailup.net>

Date: Sat, Jun 25, 2011 at 6:55 PM
Subject: Gay meetings in 5 Leather Lane
To: eribsskog@gmail.com


Hello Erik,



From next week the Liverpool Gay Buddies will be using flat 3 in 5 Leather Lane for our weekly meeting .

We have been told that you believe that this flat is your home. We don't want any trouble with you, and welcome you to join our meetings.

See you friday at 8 pm? We have the keys, so you don't need to be there to let us in.



Best regards,

Gary Jumper

President of the Liverpool Gay Buddies









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter