Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. juli 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Your Order from farmfun










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Your Order from farmfun











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 18, 2011 at 5:52 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

this is some harassment I wanted to report as a crime.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Igor Pjotr <igor_pjotr@yahoo.com>
Date: Fri, Jul 1, 2011 at 10:24 PM
Subject: Your Order from farmfun
To: "erik.ribsskog@gmail.com" <erik.ribsskog@gmail.com>



Hi, Erik.

We are glad to inform you that your order is being processed and it will be shipped to the following address:


Erik Ribsskog
Flat 3, 5 Leather Lane
L2 2AE Liverpool
Great Britain

We hope you will enjoy the products and that they are to your satisfication.

We also hope you soon will be visiting us again.

Order






































































# Item Quantity Price
2355.2 Donky me (DVD) 1 5,99
4321.1 Horsy and Ivana (DVD) 1 5,99
3341.1 Gaynal party 9 (DVD) 1 4,99
2323.1 Fistbutt 10-inch 1 7,99
4535.3 Horsetail (plug) 1 9,99
Total 34,95
Vat (23%) 8,04
Total only 42,99
All
prices in Euros


Shipping prices will vary but we estimate somewhere around 6-12 Euros depending of weight, size and destination.
Shipping will come as additional charges.

The contents will be shipped to your location as soon as all products is at hand.

We estimate the arrival of the package between 13-16 july.

As usual payment is done after package with content is delivered to you. Paymentinfo is found inside the box.

Disclaimer.
If for some reason any products no longer is in its original wrapping please inform us as we have had some problems with this before. That can be a reason for you to complain and maybe get a discount.



Regards,
Igor Pjotr

- Farmfun -
For all your pleasurable needs ;-)































































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter