Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. juli 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd:










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 22, 2011 at 9:09 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

this seems to be from my fathers younger brother, Haakon, (or Håkon I thought it was), Mogan Olsen.

My fathers family, didn't like it, when I started to blog, and told me, on Facebook, in 2008, I think it was, that they had had a meeting, at my fathers other brother's, (Runar), cottage, in Trysil, in Norway, and Runar's son, Ove Olsen, told me, that Runar, Håkon, my father, and Ove, had decided that they didn't want anything more to do with me.


Yet, now Håkon writes.

I haven't had much to do with my fathers family, since I moved to Oslo, in 1989.

And after they have told me, they don't want anything more to do with me.


And then they later send e-mails anyway.

This shows they can't be trusted, I think.

I'm not really like part of my fathers family, since 1989, or even earlier, I think.


I think that when I don't have any contact, with my father, then I shouldn't have contact with his brother, and other family, eighter.

So I don't want e-mails from Haakon, so I wanted to report this as harrasment-crime.


(And his also inpolite in the e-mail I think, so that's harrasment in that way as well, I think).

Hope this is alright!

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Haakon <hmoolsen2@gmail.com>
Date: 2011/7/22

Subject:
To: eribsskog@gmail.com






Nå må du se hva som skjer her i norge,og glemme de pisse-tinga som du er så
opptatt av.ERIK HVA FAEN ER DET SOM FEILER DEG.Jeg har lest bloggen din,90%av
det du sier er jo bare tull.Ta den behandlingen som psykiatrien anbefaler deg.Så
kanskje du forstår etterpå hva du driver med.

HEI











PS.

Her er mer om dette:

melding fra ove

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/vedr.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter