Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. juli 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: "policy"










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: "policy"











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 18, 2011 at 5:57 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

this person I've also reported earlier today, as well.

For the same crime, harassment.

This person is trying to lecture me, which I don't like, and which I haven't asked for.


I wanted to report this as an harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/7/2
Subject: "policy"
To: eribsskog@gmail.com


Du sier at du ikke kan fjerne noe fra bloggen din fordi det er din policy.

Men nå er det slik da, at loven står over din personlige mening. Om

det du legger ut bryter med loven, og du ikke fjerner det, vil du

kunne bli straffet uansett hva din policy sier (eller du mener).

Grunnen til at ingen har gjort det enda, er nok enten fordi ingen har

orket å ta seg bryet med å kontakte en advokat, eller at de ikke

kjenner regelverket godt nok (noe heller ikke du gjør).

Personlig håper jeg Ronny Næss kjører videre med denne saken, og får

deg arrestert, eller i det minste bøtelagt.



Argumentet ditt om at du må legge ut alt som er relevant holder heller

ikke, all den tid dette faktisk dreide seg om feil person, altså en

annen enn den du trodde.

Måtte du snart bli arrestert, Erik Ribsskog!



Erik Ødegård









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter